نرم‌افزار جامع آموزشی سواد رسانه‌ای در یزد آغاز به کار کرد

اپلیکیشن مجازیار یک دوره آموزشی جامع برای صیانت از خانواده‌ها در فضای مجازی است که توسط سازمان اجتماعی وزارت کشور در سراسر کشور در حال اجرا و از طریق سایتwww.majazyar.ir و یا دانلود اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

به گزارش یزدی نیوز نخستین نرم‌افزار جامع آموزشی سوادرسانه‌ای با هدف فراگیری سواد رسانه‌ای در استان آغاز به کار کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در خصوص اهداف این نرم‌افزار جامع گفت: این نرم‌افزار تلفن همراه با هدف فراگیری سواد رسانه‌ای و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مخاطبان تهیه شده است و مخاطبان می‌توانند با برقراری ارتباطی تعاملی و متفکرانه روش‌های کارکرد با انواع رسانه‌ها را بیاموزند و دیدگاهی نقاد و تحلیلی نسبت به پیام‌های رسانه‌ای داشته باشند.
«فخرالسادات خامسی‌هامانه» از مزایای این نرم‌افزار سیستم آموزش lms مبتنی بر تلفن همراه را نام برد و افزود: در این نرم‌افزار مدیریت محتوا علاوه بر وب از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر است و مخاطب در فضایی پویا، جذاب و متنوع می‌تواند از طریق ویدیو، پادکست، عکس نوشت و غیره آموزش‌های لازم و مورد نیاز را دریافت کند.
وی در خصوص استفاده از این نرم‌افزار ادامه گفت: این نرم‌افزار در راستای افزایش آگاهی مخاطبان استان نسبت به تأثیر رسانه‌ها در شکل‌گیری افکار عمومی، آموزش کاربردی مفهوم سواد رسانه‌ای و جنبه‌های گوناگون و متنوع آن، ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی در مخاطبان برای برخورد فعالانه و هوشمندانه با رسانه‌ها، آموزش مهارت‌های مرتبط با تجزیه و تحلیل پیام‌های رسانه‌ای و ارزیابی محتوایی آنها، افزایش قدرت نقد هوشمندانه مخاطبان در مواجه با رسانه ها و نیز فراگیری طرح جامع سوادرسانه ای در استان می باشد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خاطرنشان کرد: دسترسی به این نرم‌افزار از طریق سایت     www.majazyar.ir  و یا دانلود اپلیکیشن امکان‌پذیر است.
گفتنی است، اپلیکیشن مجازیار یک دوره آموزشی جامع برای صیانت از خانواده‌ها در فضای مجازی است که  توسط سازمان اجتماعی وزارت کشور در  سراسر کشور در حال اجرا می باشد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..