فرماندار یزد:

امکانات مورد نیاز گردشگران در کمپ‌های کویرنوردی مهیا شود

فرماندار یزد با اشاره به اشتیاق گردشگران خارجی و داخلی به حضور در کمپ‌های کویرنوردی گفت: لازم است متولیان امر امکانات مورد نیاز گردشگران را در این مراکز مهیا کنند.

به گزارش یزدی نیوزعباس حیدری در بازدید از دو کمپ گردشگری و تفریحی یزد و بررسی مشکلات این کمپ‌ها با اشاره به استقبال گردشگران داخلی و خارجی از یزد به‌ عنوان تنها شهر جهانی ایران اظهار داشت: ضروری است خدمات ارائه‌ شده به توریست‌ها نیز منطبق بر همین ویژگی انجام گیرد.

 
وی با بیان اینکه گردشگران از شهر جهانی، انتظار امکانات مطابق با استانداردهای جهانی دارند، افزود: همه مراکز گردشگری و اقامتی ما باید منطبق با عنوان شهر جهانی باشند و جذابیت‌های ویژه برای گردشگران داشته باشند.
 
حیدری با بیان اهمیت مدت‌ زمان ماندگاری و توقف مسافران در یزد عنوان کرد: ماندگاری گردشگران در یزد به ‌عنوان یکی از اضلاع مثلث گردشگری ایران، می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، ارزآوری قابل ‌توجهی را برای کشور به دنبال داشته باشد.
 
سرپرست فرمانداری یزد از کویر به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری استان یزد به ویژه شهرستان یزد یاد کرد و اظهار داشت: کمپ‌های گردشگری در کویر به منظور خدمت رسانی به گردشگران راه اندازی شده است.
 
وی عنوان کرد: زندگی در کمپ‌های گردشگری کویری برای توریست‌ها جذاب است و انتظار می‌رود متولیان امر نیز ضمن حفظ جاذبه‌های کویری، نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز گردشگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
 
حیدری همچنین بر لزوم تأمین امنیت و حفاظت از کمپ‌های گردشگری تاکید کرد و یادآور شد: حمایت دستگاه‌های خدمات رسان برای تامین امنیت این کمپ‌ها ضروری است و متولیان امر باید نسبت به تامین آن اهتمام ویژه داشته باشند.
 
سرپرست فرمانداری یزد بیان کرد: امیدواریم کویرنوردی به عنوان یک جاذبه طبیعی بتواند هرچه سریع‌تر جای خود را به شکل بهتری بین گردشگران داخلی و خارجی به ویژه گردشگران اروپایی که کویر برای آنها از جذابیت ویژه ای برخوردار است، پیدا کند.
 
وی تاکید کرد: تحقق این امر نیازمند حمایت مسئولان در میراث فرهنگی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های دست‌اندرکار و خلاقیت و اهتمام و مسئولیت پذیری متولیان کمپ‌های کویرنوردی است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..