شکی نیست که دشمن پشت تمام قضایای تخریب خط انتقال آب به یزد است

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه بین مردم یزد و اصفهان است گفت: شکی نیست که دشمن پشت تمام قضایای تخریب خط انتقال آب به یزد است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام والمسلمین محمد شمس  از یزد، با محکوم کردن حرکت‌های ناشایستی که در راستای خط انتقال آب یزد که طی یک سال گذشته صورت گرفته است اظهار داشت: این حرکت‌های ناشایست نشان از نقشه‌های شومی است که دشمنان انقلاب و اسلام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌کار بستند.

 
مدیر حوزه علمیه یزد به خسارت‌هایی که به خط لوله انتقالی آب یزد طی این یک سال صورت گرفته اشاره کرد و افزود: این‌که امروزه شاهد تخریب خط لوله آب از استان اصفهان به یزد هستیم چیزی جز مسئله توطئه‌های دشمنان نیست.
 
مدرس حوزه علمیه یزد ادامه داد: سال‌های سال است که مردم یزد و اصفهان بدون هیچ مشکلی از یک منبع آبی استفاده می‌کردند و حتی در بسیاری از موارد ازخودگذشتگی هم نسبت به هم داشتند ولی در این مدت اخیر شاهد برخی نامهربانی‌ها هستیم که در این قضیه هم متأسفانه بعضی بدون اینکه از عقوبت کارهایشان مطلع باشند دست به این عمل ناپسند می‌زنند.
 
وی با بیان اینکه شکی در این نیست که دشمن پشت تمام اتفاقات رخ‌داده بین مردم یزد و اصفهان است گفت: وقتی که دشمن طی این چهل سال با هر نیرنگ و فریبی نتوانست که به اسلام و انقلاب صدمه بزند، تلاش خود را برای تفرقه بین ملت ایران و ایجاد تنش‌های قومیتی و بروز برخی اتفاقات در شهرهای هم‌مرز به‌کار بست تا بتواند از این طریق اتحاد و همبستگی مردم را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بین ببرد.
 
شمس اضافه کرد: دشمن باید مطمئن باشد که با هیچ ترفندی نمی‌تواند سبب از بین رفتن اتحاد و همبستگی ملت ایران شود و بدون شک در این نقشه و توطئه هم به‌مانند سال‌های گذشته با شکست روبه‌رو خواهد شد.
 
مدیر حوزه علمیه یزد گفت: امروز برای بیست و ششمین بار شنیدیم که خط لوله انتقال آب به یزد با تخریب مواجه شده که هزینه‌های میلیاردی نیز در این مدت به‌بار آورده است که امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات ناخوشایند نباشیم.
 
وی با تأکید بر اینکه "در راستای تأمین خط انتقال آب یزد نیازمند توجه و اقدامات جدی دولت هستیم" تصریح کرد: از مردم استان‌های اصفهان و یزد درخواست داریم که صبور باشند تا از این برهه حساس عبور کنیم و شکست دشمن را در این توطئه با یکدیگر جشن بگیریم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..