رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد خبر داد؛

کسب مقام سوم دانشگاهی تیم دانشگاه یزد در مسابقه کشوری جاواکاپ

مرحله فینال پنجمین دوره مسابقات جاواکاپ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و در رده‌بندی تیم‌های دانشگاهی، دانشگاه شهیدبهشتی، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «زلفا زینل‌پور» گفت: این مسابقه با حضور بیش از ۲۰۰ برنامه‌نویس جاوا از چندین شرکت و دانشگاه از سراسر کشور در دو مرحله کتبی و برنامه‌نویسی عملی برگزار شد .

 
وی با اشاره به این‌که مرحله مقدماتی کتبی در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ در دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه یزد برگزار شد افزود: ۵۸ نفر از شرکت‌کنندگان مرحله مقدماتی به فینال مسابقات که به صورت برنامه‌نویسی عملی و در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، دعوت شدند .
 
رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد تصریح کرد: سینا حسین کوچک، علی رشیدی، امیرحسین عظیمی زاده و محمدمهدی تیموریان به مرحله فینال مسابقه راه یافتند .
 
دکتر زینل پور ادامه داد: رده‌بندی نهایی این مسابقه، با توجه به مجموع تراز آزمون کتبی و تراز مسابقه عملی محاسبه شد، سینا حسین کوچک در بین ۱۰ شرکت-کننده برتر و در جایگاه هشتم مسابقه قرار گرفت. همچنین در رده‌بندی دانشگاهی، مجموع عملکرد دانشجویان دانشگاه یزد، این دانشگاه را در جایگاه سوم دانشگاهی قرار داد .
 
وی خاطرنشان کرد: مسابقه جاواکاپ با موضوع برنامه‌نویسی جاوا به کوشش دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه یزد برگزار می شود. سال گذشته نیز این مسابقه با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه یزد برگزار گردید .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..