معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

استان یزد نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست مشترک شهرداران و مدیران حوزه شهری استان های تهران و یزد با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به پتانسیل و ظرفیت شهرها، گفت: استان یزد نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است.

به گزارش یزدی نیوزنشست مشترک شهرداران و مدیران حوزه شهری استان‌های تهران و یزد با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "احمد تواهن" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، "محمود شاکری شمسی" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد و جمعی از مسئولان و مدیران حوزه شهری استان های تهران و یزد به میزبانی استان یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این نشست با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به پتانسیل و ظرفیت شهرها، گفت: امروزه در شهر یزد این باور بین تمام حوزه‌ها وجود دارد و همچنین در حوزه معاونت عمرانی استانداری و شهرداری یزد یک هماهنگی بسیار خوبی در حوزه‌های گردشگری و میراث فرهنگی وجود دارد.
"‌محسن صادقیان" ‌ادامه داد: در واقع موفقیت‌های ما در سال آینده بسیار چشمگیرتر از حال حاضر خواهد بود و این مهم با برنامه‌ریزی دقیق بر ظرفیت کامل گردشگری در استان یزد محقق می‌شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال ۹۷ توانسته ایم ظرفیت کامل گردشگری یزد را با تعداد ۱۶۰ هزار گردشگر به مانند سال گذشته حفظ کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه نگاه استان این است که علاوه بر شهر گردشگری و تاریخی، شهری نو و جدید نیز داشته باشیم، افزود: در واقع فقط نباید به میراث گذشتگان تکیه شود و به وضع موجود بسنده کنیم بلکه بایستی هر دو نگاه لازم را داشته باشیم.
صادقیان خاطرنشان کرد: امروز باید در داخل قلب بافت تاریخی یزد، شهر را حفظ کنیم و در لایه های بیرونی آن با فراهم کردن بستر ظرفیت‌های نو همچون ایجاد مجتمع‌های تجاری، احداث هتل‌های چهار و پنج ستاره، نوسازی نماهای شهری ‌و بهبود حمل و نقل عمومی، ‌شهری جدید و مدرن داشته باشیم.
وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: امروزه استان یزد نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف به ویژه حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است ‌و این ‌استان پتانسیل‌های خوبی در این حوزه دارد.
 
گفتنی است در پایان این نشست از تعدادی از مدیران ‌پیشکسوت حوزه شهری استان های تهران و یزد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..