سرپرست استانداری یزد تاکید کرد؛

تقویت رویکرد اجتماعی شهرداری‌ها، مشارکت بیشتر مردم را به دنبال دارد

سرپرست استانداری یزد در نشست مشترک شهرداران و مدیران حوزه شهری استان های تهران و یزد با تاکید براینکه فعالیت شهرداری ها نباید فقط به اقدامات عمرانی محدود شود، گفت: تقویت رویکرد اجتماعی شهرداری‌ها، مشارکت بیشتر مردم را به دنبال دارد.

به گزارش یزدی نیوزنشست مشترک شهرداران و مدیران حوزه شهری استان های تهران و یزد با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "احمد تواهن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران،"‌محمود شاکری شمسی" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ‌یزد و جمعی از مسئولان و مدیران حوزه شهری استان های تهران و یزد به میزبانی استان یزد برگزار شد.

سرپرست استانداری یزد در این نشست با بیان اینکه خوشبختانه در استان یزد از سال گذشته شاهد رویکردهای اجتماعی و فرهنگی در فعالیت‌های شهرداری هستیم، ‌گفت: نتیجه این رویکرد ‌در تقویت سرمایه های اجتماعی، فرهنگی، همبستگی، همراهی ‌و مشارکت مردم در فعالیت‌های مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های شهرداری عیناً قابل‌ مشاهده است.
"‌محمدعلی طالبی" تعامل و هماهنگی شهرداری یزد با دستگاه‌های استان را خوب ارزیابی کرد و ا‌دامه داد: نگاه اجتماعی به شهرداری‌ها در دنیا موجب ارتقای جایگاه و شأن آنها شده و ضروری است به سمت این نگاه حرکت کنیم که شهرداری ‌نهادی اجتماعی با شرح وظایف فراوان در حوزه‌های مختلف است.
وی افزود: نباید با نگاه صرف عمرانی و شهرسازی به شهرداری ها سایر مسائل و موضوعات شهری به حاشیه رانده شود.
سرپرست استانداری یزد در پایان سخنان خود با بیان اینکه برگزاری چنین نشست هایی نقش مهمی در تبادل تجربه ارزشمند شهرداران کشور ایفا می کند، گفت: اعتقاد داریم، هر شهرداری در هر نقطه‌ای از کشور دارای تجربه خاص خود با توجه به فرهنگ، مسائل اجتماعی، اقتصادی و شهرسازی است و دید و بازدیدهای شهرداران از استان‌های مختلف موجب ارتقای فعالیت‌ مجموعه شهرداری ها در کشور می‌شود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..