بن سلمان با سلاح‌های آمریکایی مسئول قصابی و قتل‌عام مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه بن سلمان با سلاح‌های آمریکایی مسئول قصابی و قتل عام مسلمانان است گفت: استکبار جرات هیچ حرکتی علیه‌ امنیت ‌آب‌های ایران را ندارد.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به سالروز تشکیل نیروی دریایی اظهار داشت: امروز ما جزو نیروهای دریایی بزرگ دنیا هستیم و بخش قابل توجهی از امنیت کشور مرهون تلاش‌های این نیروی ایثاگر و قدرتمند است.

 
ناصری یزدی تصریح کرد: اخیرا رئیس جمهور آمریکایی اعلام کرده که ایران تروریست است، این حرف واقعا خنده‌دار است چرا که آمریکا در طول حیات ۲۵۰ ساله اش، ۹۳ درصد کل زندگی‌اش را در جنگ بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه در ۱۷ سال اخیر بیش از ۵۰۰ هزار نفر قربانی سیاست‌های آمریکایی‌ها شده‌اند گفت: آمریکایی‌ها صدها کشور را در جهان با مشکل و خرابی و ویرانی روبه‌رو کرده‌اند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: آمریکایی‌ها به بهانه‌های واهی داعش را ایجاد کردند و بیش از ۶ میلیون نفر را در سوریه آواره کرده و ۷۰ درصد از شهرهای آنها را به صورت کامل تخریب کردند.
 
ناصری یزدی با طرح این سوال که اگر شما ایران را تروریست می‌دانید پس خودتان چه هستید؟ ولیعهد سعودی را «محمد قصاب» نام برد و گفت: الان بن سلمان در حال قصابی مردم کشورهای اسلامی است و با سلاح‌های آمریکایی و اروپایی در حال قتل عام مردم مظلوم کشورهای اسلامی است.
 
امام جمعه یزد گفت: ترامپ خودش در پاسخ به اینکه چرا نقض حقوق بشر می‌کنید می‌گوید همه دنیا این کار را می‌کنند ما هم می‌کنیم و به وضوح به تروریست بودن خودشان اعتراف می‌کنند اما باز هم ایران که حامی مظلومان جهان است را تروریست معرفی ‌کند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..