واگذاری پروژه های دولتی در استان تسریع و با جدیت دنبال شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به احصاء کامل اطلاعات پروژه های استان و ارائه به دستگاه های متولی اشاره و بر تسریع و جدیت در روند واگذاری پروژه های دولتی در بخش های مختلف تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزشورای برنامه ریزی و توسعه مدیریت استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و اعضای این  شورا در سالن کوثر برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با توجه به طرح موضوع برای ساماندهی مسائل مربوط به کودکان بازمانده از تحصیل در این شورا گفت:لازم است برای تصمیم گیری و انجام اقدامات مناسب بانک اطلاعاتی با کمک دستگاه های موثر از جمله آموزش و پرورش،ثبت احوال و بهزیستی تهیه تا بتوان بر این مبنا تصمیمی روشن و موثر گرفت.
«محسن صادقیان» افزود: پس از تهیه بانک اطلاعاتی با مولفه های مختلف می توان کودکان بازمانده از تحصیل را در استان با گروه بندی مناسبی مورد حمایت موثر برای ادامه تحصیل قرار داد و از انجام کارهای مقطعی و گذرا نیز جلوگیری می شود.
صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:متاسفانه در استان پروژه های کوچک تا بزرگ همواره گرفتار فرآیند و گذر زمان طولانی برای دریافت مجوزهای لازم بوده اند و با اقداماتی که در کارگروه زیربنایی استان صورت گرفته است این فرآیند چند ماهه به دو ماه کاهش یافته است.
وی ادامه داد: هر چند فرآیند دریافت مجوز تا آغاز به کار کاهش یافته است اما انجام اقداماتی برای کاهش حداقلی این زمان با تکیه بر سامانه های الکترونیک نیز در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن بسیاری از فعالیت ها را شفاف و تسهیل می کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در پایان گفت: واگذاری پروژه های دولتی  در استان یک الزام است و وضعیت دقیق تمام پروژه های نیمه تمام استان با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی احصا شده و قابل واگذاری می باشد و اعلام پروژه ها به دستگاه های مربوطه تلاش ویژه برای تحقق این امر را می طلبد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..