مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

کارفرمایان نسبت به ارتقاء کیفیت تولیدات ایرانی اهتمام کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه برخی تولیدات ایرانی کیفیت قابل قبولی ندارند، گفت: کارفرمایان و دستگاه‌های نظارتی نسبت به ارتقاء کیفی محصولات داخلی اهتمام کنند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در جلسه ای با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، از سرمایه کار و کارگر به عنوان یکی از پایه‌های هر کشور و نظام یاد کرد و اظهار داشت: در حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) از صدای قدم عالمان، صدای پای مجاهدان و صدای چرخ ریسندگی بانوان به عنوان صدایی یاد شده است که به خداوند می‌رسد.

 
وی با اشاره به اهمیت و ظرافت‌های حوزه کار و کارگری تصریح کرد: در آموزه‌های دینی و کلام معصومین (ع) بر اهمیت کار و مقام کارگر بسیار تاکید شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: به طور قطع پیشرفت هر کشوری در گرو توجه و رشد جامعه کار و کارگری است.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: در جلسات متعدد با اقشار تاثیرگذار بر لزوم پرداختن به این موضوع تاکید شده است.
 
حسینی کوهستانی افزود: البته باید کارفرمایان و دستگاه‌های نظارتی مسئول نسبت به کیفیت بخشی به تولیدات ایرانی اهتمام جدی داشته باشند.
 
دانشجویان در کنار علم‌آموزی به مبحث مهارت آموزی توجه کنند
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه نشاط از مهمترین نیازهای یک جامعه است، اظهار داشت: یکی از عوامل مؤثر در افزایش نشاط در جامعه رونق کسب و کار است.
 
محمدحسین ریاحی بر لزوم اهتمام دانشگاه‌ها در تربیت نسلی دانش محور تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید در کنار علم آموزی به مبحث مهارت آموزی هم توجه داشته باشند.
 
ریاحی با اشاره به پیگیری برگزاری نماز جماعت در کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی افزود: اما در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که نیازمند یاری سایر دستگاه‌ها است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..