شهردار منتخب یزد:

بسیج الگویی مترقی برای استفاده بهینه از سرمایه اجتماعی است

شهردار منتخب یزد با بیان این‌که معرفی الگوی مناسب زندگی یکی از مهمترین رسالت های امروز بسیج است گفت: بسیج الگویی مترقی برای استفاده بهینه از سرمایه اجتماعی است.

به گزارش یزدی نیوز«مجتبی فرهمند» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور سردار«فتح الله جمیری» فرمانده سپاه الغدیر برگزار شد با بیان این‌که نظریه مدیریت شهری مبتنی بر سرمایه‌های اجتماعی موثرترین نظریه برای توسعه شهری است، اظهار کرد: نیروی بسیج الگویی مترقی برای استفاده بهینه از سرمایه اجتماعی است.

 
وی توسعه هر جامعه را مستلزم تقویت مشارکت عمومی در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: تفکر بسیجی به واسطه دارا بودن تمام مولفه‌های مشارکت اجتماعی می‌تواند در مدیریت شهری به خوبی ایفای نقش کند.
 
شهردار منتخب یزد در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین اهداف و رسالت های اجتماعی بسیج بین اقشار مختلف جامعه، گفت: معرفی الگوی مناسب زندگی در جامعه یکی از مهمترین رسالت های بسیج است.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود معماری و بافت تاریخی یزد را نماد بارزی از وجود فرهنگ دینی و اعتقاد مردم دارالعباده دانست و بیان کرد: توسعه گردشگری به منظور معرفی بیش از پیش ارزش های معنوی یزدی ها یکی از برنامه‌های جدی شهرداری در دوره جدید است.
 
فرهمند در پایان ترویج تفکر بسیجی بین اقشار مختلف جامعه را یکی از ضرورت های اجرایی توسعه بیش از پیش عنوان و تأکید کرد: توسعه گردشگری با استفاده از روحیه و تفکر بسیجی نقش مهمی در معرفی ارزش‌های انقلابی مردم ایران و استان ایفا می‌کند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..