فرمانده سپاه الغدیر:

مردم یاری و محرومیت‌زدایی اولویت امروز بسیج است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که تمام معتقدین به ولایت فقیه بسیجی هستند گفت: مردم یاری و محرومیت‌زدایی اولویت امروز بسیج برای حراست از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش یزدی نیوز«سردار جمیری» با حضور در صد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که شناخت بسیج مستلزم شناخت امام به عنوان بنیان گذار شجره طیبه بسیج است، اظهار کرد: خدمت مخلصانه و ایثار برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین رسالت بسیج است.

 
وی بسیج را نماد آینده نگری امام خمینی(ره) دانست و افزود: حضور و فعالیت بسیج از ابتدا تاکنون ثمره های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارد.
 
فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که امروز تفکر بسیجی در نقاط مختلف جهان گسترش یافته است، گفت: امروز در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و به گفته بسیاری از پژوهشگران معتقدند تابلوی پیچ تاریخی امروز را امام خیمنی(ره) و مقام معظم رهبری برای مردم جهان را نصب کردند.
 
سردار جمیری از قول رهبر انقلاب تصریح کرد: بسیج مزرعه ای بی حصار است و تمام کسانی که به ولایت فقیه معتقدند در صف بسیجیان قرار دارند.
 
وی با بیان این‌که سابقه بسیج در استان یزد درخشان است، خاطرنشان کرد: تقدیم چهار هزار نفر شهید در هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده ولایت مداری مردم دارالعباده است.
 
این مقام مسئول عدم عقب نشینی نیروهای یزدی در هشت سال دفاع مقدس و جانباز بودن تمام آزاده‌های یزدی را از جمله ویژگی ایثارگران یزدی‌ها است، ادامه داد: به شهادت رسیدن تمام فرمانده یزد از دیگر شاخص ترین ویژگی مردم ولایت مدار یزد است.
 
فرمانده سپاه الغدیر در پایان سخنان خود خدمت رسانی در حوزه‌های معیشتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مردم یاری را اولویت اجرایی امروز بسیج در استان یزد دانست و بیان کرد: بسیج آماده همکاری با مسئولان و دست‌اندرکاران استان و شهر برای خدمت خالصانه به مردم دارالعباده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..