همایش بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برگزار شد

همایش بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ‌یزد با حضور جمعی از بسیجیان مهندس و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان‌ برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با حضور جمعی از بسیجیان مهندس و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، در محل سالن همایش‌های سازمان نباتات جهاد کشاورزی استان یزد برگزار شد.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این همایش ضمن تعریف نهاد بسیج از زبان امامین انقلاب و بیان ویژگی‌های آن بر اساس اصول بنیادین انقلاب از برخی صفات بسیج گفت و اظهار داشت: بسیج در بیان رهبر معظم انقلاب باید دارای صفا و خلوص، بصیرت و آگاهی، شادابی و امیدواری و نظم و ترتیب است.
 
 
بصیرت و آگاهی از تاکیدات حجت‌الاسلام موسوی بود و در تبیین آن گفت: به بیان رهبر معظم انقلاب، بسیج حرکت عظیم ملت ایران همراه با آگاهی و احساس آمیخته با عقلانیت است و مبنای آن فکر و عمل گرایی و همراه با آگاهی است.
 
وی بسیجی را آگاه دانست و شروع هویت بسیج را با آگاهی عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت نخواست که افراد کورکورانه قصد جهاد و جنگ کنند و چشم بسته دل به دریا بزنند، بلکه باید آگاهی داشته باشند.
 
مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نهضت بسیج را در عراق و سوریه و یمن و کشورهای مبارز علیه استکبار کارساز دانست و راز پیروزی مردم منطقه علیه استکبار را همین ابتکار امام بزرگوار عنوان کرد و تصریح کرد: ما باید این تفکر را تقویت کنیم
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..