افزایش ۱۹ درصدی کشفیات موادمخدر در یزد

جانشین فرماندهی انتظامی یزد با اشاره به کشف 244 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی عبوری در این استان گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در استان یزد تا پایان آبان ماه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 19 درصد افزایش یافته است.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «سیدرضا مکی» با اشاره به دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر یزد در بازرسی از یک دستگاه تریلر عبوری ۲۴۴ کیوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

 
وی با بیان این‌که در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد افزود: متهم قصد انتقال مواد یاد شده از شرق کشور به مقصد استان‌های شمالی را داشت .
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه سال ۱۳۹۶ با دستگیری چهار هزار و ۲۰۷ متهم ، ۲۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این مقدار نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است.
 
سرهنگ مکی در پایان با بیان این‌که ۵۵ درصد کشف مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی و بقیه مربوط به فعالیت‌های انتظامی است، تصریح کرد: تعداد متهمان دستگیر شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، شش درصد افزایش پیدا کرده است. 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..