نماینده ولی فقیه در سپاه:

بسیج یک فرهنگ و گفتمان است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بسیج به عنوان یک فرهنگ و گفتمان نام برد و گفت: شرط پاسدار بودن، بسیجی بودن است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین «عبد‌الله حاجی‌صادقی» در جمع فرماندهان معاونان، روئسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های استان یزد ضمن تبریک پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج یک سازمان یا یک نهاد نیست؛ بلکه یک فرهنگ و گفتمان است و شرط پاسدار بودن، بسیجی بودن است .

 
وی، چهل سالگی انقلاب اسلامی را یک معجزه دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی ها و فراز و نشیب های زیاد هرگز متوقف نشده و ضمن به عقب راندن دشمن، پیشرفت کرده است .
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که یکی از برکات انقلاب اسلامی فرصت دادن به انسان‌ها برای تعالی و رشد معنوی است، گفت: یکی از بهترین زمینه‌های تقرب به سوی خدا، نظام ولایی و حاکمیت خداست .
 
حاجی صادقی در ادامه با اشاره به اولویت بندی مستحبات از کلام آیت الله «مشکینی»، دومین عمل مستحبی که از همه مستحبات بعد از زیارت حضرت سید الشهداء (ع) مهم تر و با فضیلت تر است را خدمت به خلق خدا برشمرد و تصریح کرد: در نظام ولایی این فرصت به شما داده شده تا به خلق خدا خدمت کنید .
 
وی در پایان ایجاد نظم و امنیت در جامعه را یکی از مصادیق خدمت به خلق خدا دانست و گفت: شما سربازان ولایت با نیت قربت به انجام وظیفه بپردازید چرا که عمل شما اجر و مزد بسیار بالایی دارد پس با خدا معامله کنید که این خود عبادت بزرگی است .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..