توسعه منابع انسانی با ساختارهای کارآمد زیربنای توسعه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تاکید بر رفتار عادلانه و توجه به توانمندی در واگذاری مسئولیت ها به افراد بیان کرد: توسعه منابع انسانی با ساختارهای کارآمد زیربنای توسعه و ستون فقرات سازمان است.

به گزارش یزدی نیوز نهمین جلسه کارگروه و توسعه مدیریت استانداری یزد با حضور «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و اعضای این کارگروه  تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت:لازم است در دستگاه های اجرایی که دولت الکترونیک با امکانات و دقت نظر بیشتری به اجرا رسیده است از نظر روان سازی فعالیت ها،کاهش مراجعات و حجم کار مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
« علی زینی وند» افزود:مدیریت و توسعه منابع انسانی وتطبیق روابط سازمانی با ساختارهای کارآمد زیربنای توسعه و ستون فقرات سازمان است و در کنار ارزیابی های کمی باید سنجش کیفی نیز برای تقویت چند بعدی این موضوع صورت پذیرد. 
زینی وند بیان کرد:در ارزیابی مدیران نیز با دو شاخص درون سازمانی و برون سازمان حذف اعمال سلیقه ها و توجه به عملکرد واقعی اثرگذاری موثری رابه همراه دارد ،جزیره ای عمل کردن را حذف و همگرایی نیز افزایش پیدا می کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد اظهار داشت:در توسعه مدیریت توجه به فناوری اطلاعات و نگاه فنی نسبت به این موضوع جزئی جدایی ناپذیر است که برای بروزرسانی آموزش کارمندان و جذب اعتبار نسبت به تهیه تجهیزات لازم در این زمینه اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد:نکته قابل توجه دیگر در واگذاری مسئولیت و کار در سطوح مختلف به کارمندان است که حساسیت نسبت به توانمندی،نیازهای سازمان و رفتار عادلانه در این زمینه امری ضروری و نیازمند دقت نظر است و باید در این موضوع با حساسیت بیشتری عمل کرد.
معاون استانداری یزد در پایان گفت:اجرای طرح مشارکتی کارشناسان فناوری اطلاعات در استانداری و فرمانداری ها برای تقسیم بندی در ارائه خدمت و انجام فعالیت های تخصصی در سطح استان مورد پذیرش است و اجرای آن تمرکز و اثربخشی بیشتری را به همراه دارد.
گفتنی است در این جلسه گزارش فعالیت و برنامه های کمیته های اصلاح ساختار،فرآینده ها و فناوری های مدیریتی؛ مدیریت عملکرد،سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم؛ فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک و کمیته سرمایه انسانی و فرهنگ سازمانی استانداری تشریح شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..