شانزدهمین محفل قند‌شکن یزد با موضوع پرونده آل‌سعود برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری یزد گفت: شانزدهمین محفل طنز «قندشکن» با نگاهی طنز آمیز به «پرونده آل سعود»، ۷ آذر در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدصادق کوچک زاده  در نشست کارشناسان حوزه هنری یزد از برگزاری شانزدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «پرونده آل سعود» خبر داد.

 
وی اظهار داشت: در این محفل ادبی طنزپردازان، نویسندگان و شاعران جوان و پیشکسوت استان آثار نثر و نظم خود را در خصوص جنایات آل سعود و مضامین مختلف ارائه می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه مهدی فرج‌اللهی نویسنده، شاعر و مجری رادیو و تلویزیون اجرای این برنامه را بر عهده دارد، افزود: در این مراسم همچنین از کتاب «قندچین»؛ گلچین آثار جشنواره طنز قندشکن رونمایی می‌شود.
 
این مقام مسئول بیان داشت: طبق روال همیشه در پایان محفل به آثار برتر از نگاه کارشناس و مهمان برنامه جوایزی اهدا می‌شود.
 
رئیس حوزه هنری استان از عموم هنرمندان و قشرهای مختلف مردم دعوت کرد در این مراسم شاد و با نشاط شرکت کنند.
 
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه و خواندن در محافل ماهانه طنز قندشکن به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.
 
کوچک زاده تصریح کرد: شانزدهمین محفل طنز «قندشکن» چهارشنبه هفتم آذرماه ساعت ۱۹ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..