برگزاری نشست توجیهی داوران بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در یزد

جلسه توجیهی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر ویژه داوران با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد و رئیس اداره مسابقات و اردوهای سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ رئیس اداره مسابقات و اردوهای سازمان جوانان در این نشست گفت: یکی از سنگین ترین برنامه های سازمان جوانان برگزاری مسابقات رفاقت مهر در راستای پویا کردن فعالیت های حوزه جوانان است و استان یزد به جهت توانمندی مدیران عالی و جذابیت های این استان در این دوره با سایر دوره های برگزار شده کاملا متفاوت است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و یکسان سازی داوری ها گفت: آن چیزی که از حساسیت بالا برخودار است بحث مسابقات و داوری آن است. و با توجه به اینکه داوری یک کار تیمی است از  بیش از دو سوم از استان ها بر اساس توانمندی و مهارت، برای کار داوری دعوت صورت گرفته است.

عذرا والی در زمینه این برنامه توضیح داد: ۲۱ داور برای خانم ها و ۲۱ داور برای آقایان انتخاب شده است و ۱۰ نفر نیز به عنوان کمک داور که دارای رتبه های برتر در سالهای گذشته همین مسابقات هستند در کنار تیم ها حضور دارد تا تجربیات لازم را کسب کنند.

والی ادامه داد: در این مسابقات، یکسان سازی آموزشی و مهارت امدادی جوانان مهم است و و با ایجاد انگیزه می توانیم فرآیند آموزه های امدادی را تکمیل کنیم تا جذابیت مسابقات برای آنان شیرین باشد و بتوانیم در زمینه جذب جوانان موثر قدم های موثرتری برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز  در این نشست گفت: در حوزه جوانان، نیروهای فعال، خلاق و توانمند هستند که در عرصه های مختلف می توان از توانایی آن ها استفاده کرد و بر اساس اهداف جمعیت وارد شد و بویژه در حوزه آسیب های اجتماعی می توانیم از پتانسیل نیروهای جوان بهره مند شویم.

وی بیان کرد: هلال احمر ارگان دسته جمعی است که با فعالیت های شاخص زبانزد عام و خاص است. و تلاش همه این باشد که شرکت کنندگان با خاطره ای خوب از مسابقات به استان هایشان برگردند.

بخش نظردهی بسته شده است..