دبیر هیئت شمشیربازی یزد:

۲۰۰ شمشیرباز از سراسر کشور در یزد با یکدیگر رقابت می‌کنند

دبیر هیئت شمشیربازی استان یزد از رقابت ۲۰۰ شمشیرباز از سراسر کشور در یزد در قالب المپیاد ملی استعدادهای برتر ورزشی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسن صدیقی در نشست خبری المپیاد ملی استعدادهای برتر ورزشی با اشاره به اینکه یزد میزبانی رشته شمشیربازی در بخش خواهران را بر عهده دارد، اظهار داشت: ۲۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در سه اسلحه سابر، اپه، فلوره با یکدیگر رقابت می کنند.

 
وی با اشاره به اینکه میزبانی این رقابت‌ها در بخش برادران نیز بر عهده خراسان رضوی است، عنوان کرد: این مسابقات در روزهای پنجم، ششم و هفتم آذرماه در یزد برگزار خواهد شد.
 
صدیقی یادآور شد: به لحاظ فضا و تجهیزات از شرایط خوبی بهره‌مند هستیم و برخی تجهیزات نیز از تهران به یزد منتقل خواهد شد.
 
وی، محل برگزاری مسابقات شمشیربازی طی سه روز برگزاری مسابقات را سالن ورزشی دانشگاه آزاد یزد اعلام کرد.
 
دبیر هیئت شمشیربازی استان یزد همچنین از برگزاری مسابقات جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر در تهران خبر داد و گفت: از استان یزد دو ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده و در حال برگزاری مسابقات هستند.
 
صدیقی با بیان اینکه یزد از استان‌های صاحب‌نام در رشته شمشیربازی است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این المپیاد، شاهد شناسایی استعدادهای جدید در این رشته ورزشی در سطح استان باشیم.
 
به گزارش مهر، المپیاد ملی استعدادهای برتر ورزشی در سه رشته جودو، شمشیربازی خواهران و فوتوالی به میزبانی یزد برگزار می شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..