اجرای طرح شهید رهنمون در مهریز

مراقبت از یماران دیابتی ، شناسایی و غربالگری و ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق روستایی از جمله اهداف اجرای این طرح اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوزرئیس کانون بسیج حامعه پزشکی مهریز گفت: در این طرح اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهریز در قالب طرح شهید رهنمون ،  به روستای عبدالله آباد بخش مرکزی مهریزخدمات رسانی کردند .

دکتر حسینی  مراقبت از یماران دیابتی  ، شناسایی و غربالگری و ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق روستایی از جمله اهداف اجرای این طرح اعلام  کرد ..
زمانی سرپرست تیم بسیج جامعه پزشکی مهریز ، این طرح در قالب ۳تیم پزشک عمومی و تیم بهداشتی شامل تغذیه ، روان و بهداشت محیط به مناطق روستایی خدمات ارایه می کنند . 
 وی  افزود : ۲۷۰۰نفر از بیماران نیازمند در روستاهای دورافتاده و کم برخوردار مهریز امسال از این خدمات بهره مند شدند . 
 وی  گفت : خدمات بهداشتی و درمانی و ویزیت رایگان در بیش از ۱۷منطقه روستایی کم برخوردار مهریز ،  به طور مستمر به وسیله تیم های در نظر گرفته شده خدمات به مردم ارائه می کنند.
دکتر میرحسینی گفت: از ابتدای امسال حدود ۵۰ تیم به روستاهای کم برخوردار اعزام شدند و اعزام پزشکان به صورت ماهیانه در روستاها انجام می شود
سال گذشته بیش از ۲۰۰۰نفر از روستاییان مناطق کم برخوردار ، از خدمات بسیج جامعه پزشکی بهره مند شدند وپیش بینی می شود تا پایان امسال به ۳۵۰۰نفر افزایش یابد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..