استکبار سرمایه‌گذاری بسیاری برای ضربه زدن به نهاد خانواده انجام داده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش‌آفرینی زنان در کسب موفقیت‌های انقلاب گفت: استکبار سرمایه‌گذاری بسیاری برای ضربه زدن به نهاد خانواده انجام داده است.

به گزارش یزدی نیوز سردار فتح‌الله جمیری در همایش «نقش زنان و چهار دهه ایثار» که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سالی که از عمر با برکتش می‌گذرد، دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

 
وی با اشاره به اینکه در تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نقش بسیج به وضوح دیده می‌شود خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که بسیج به عنوان یک شجره طیبه در انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان صادر شده است.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد وجود فرهنگ بسیجی را لازمه دستیابی به موفقیت در انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: بسیج به گسترده تمام مردم ایران است و همه مردم را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
جمیری یکی از تاثیرگذارترین اقشار بسیج را بسیج جامعه زنان دانست و عنوان کرد: قطعا پایه و اساس موفقیت‌های انقلاب در طول این ۴۰ سال زنان بوده‌اند چرا که علاوه بر نقش‌آفرینی مستقیمی که در انقلاب داشتند، در فعالیت‌ها و خدمات مردان هم تاثیرگذار بودند و با تربیت درست خود و پس از آن پشتیبانی از مردان زمینه‌ساز این موفقیت‌های بزرگ شدند.
 
وی یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را  مربوط به زنان دانست و عنوان کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب و عرصه‌هایی که دشمنان تلاش بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب داشتند اما ناکام ماندند، زنان  یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها برای موفقیت انقلاب را بازی کردند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: همین ظرفیت بسیار ویژه سبب شده بود که امام خمینی(ره) با شناخت درست و صحیح نسبت به جایگاه زنان، برای آنها نقش و جایگاه ویژه‌ای قائل باشند و به همین ترتیب هم زمینه حضور زنان در عرصه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.
 
جمیری ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس زنان در دو عرصه به نقش‌آفرینی پرداختند که در عرصه اول با اعزام همسران و فرزندان خود به جبهه و پشتیبانی از رزمندگان زمینه موفقیت آنها را فراهم کردند و در عرصه دوم با حضور مستقیم خود و اهدای تعداد زیادی شهید زن به انقلاب، ایران را در برابر دشمنان تا دندان مسلح پیروز کردند.
 
وی با بیان اینکه دشمن به خوبی نسبت به این جایگاه ویژه زنان شناخت پیدا کرده گفت: دشمن فهمیده تا زمانی که زنان در ایران پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند به اهداف خود دست پیدا نمی‌کنند و به همین دلیل سرمایه‌گذاری بسیاری برای ضربه زدن به نهاد خانواده به ویژه زنان انجام داده‌اند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امروز هم به مانند عرصه دفاع مقدس، زنان با حضور خود، با تربیت و راهنمایی‌های خود زمینه موفقیت‌های روز افزون انقلاب اسلامی را فراهم کرده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..