سرپرست استانداری یزد؛

یکی از ظرفیت‌های ‌مهم استان وجود سرمایه های اجتماعی در بخش خیری است

آیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی"‌زنده یاد حبیب خلیلی" با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد و "پیرحسین کولیوند" رئیس اورژانس کشور در منطقه امام شهر یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزآیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی "زنده یاد حبیب خلیلی" به همت خیر "محمدیاسر خلیلی" ‌و با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد،"‌پیرحسین کولیوند" مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌و رئیس اورژانس کشور، "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، "عباس حیدری" سرپرست فرمانداری یزد، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی‌(‌ره) ‌یزد و تعدادی از مسئولان استان در منطقه امام شهر یزد برگزار شد.

سرپرست استانداری یزد در این مراسم گفت: امیدواریم با احداث پایگاه اورژانس در منطقه امام شهر، این پایگاه بتواند به سهم خود نقشی در توسعه منطقه و برخورداری مردم از شرایط بهتر زندگی داشته باشد.
"‌محمدعلی طالبی" همچنین ضمن تشکر از خیر "محمدیاسر خلیلی" و کانون سردفتران استان، ‌ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های ‌مهم استان وجود همین سرمایه‌های اجتماعی در بخش خیری است و اگر می گوییم که استان یزد یکی از استان های برتر کشور در حوزه بهداشت و درمان است؛ بخش عمده ای از آن به روحیه خیرمندی انسانهای شریف در این استان و اقدامات اندیشمندانه پزشکان استان برمی گردد که توانسته اند تا امروز استان یزد را به عنوان یکی از ‌قطب های پزشکی در سطح کشور مطرح کنند و یقیناً اگر ما قدردان این نگاه‌های خیر مردم باشیم می توانیم زمینه مشارکت بهتر و بیشتر آنها را فراهم کنیم.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس اورژانس کشور ظرفیت ها و زمینه های توجه بیشتر به استان یزد را ملاحظه نماید تا ‌بتوانیم خدمات بهتری را به مردم عزیز ارائه دهیم.
"پیرحسین کولیوند" رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) و اورژانس و فوریتهای پزشکی استان یزد، از اختصاص یک فروند بالگرد هوایی فوریت های پزشکی به استان یزد با توجه به اعلام نیاز قرارگاه پدافند زیستی استان و پیگیری های مستمر دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد خبر داد.
در این مراسم از تلاشها و زحمات "احمد دهقان" رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
‌گفتنی است پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی "زنده یاد حبیب خلیلی" در مساحتی بالغ بر ۳۵۰ متر مربع در منطقه امام شهر یزد احداث خواهد شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..