مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر:

خودکفایی ملی مهمترین رویکرد بسیج است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر با اشاره به ضرورت حراست از فرهنگ بسیج برای توسعه کشور گفت: خودکفایی ملی با تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه مهمترین رویکرد بسیج در کشور است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین«علی گندمی» با بیان این‌که چهل سالگی انقلاب اسلامی پشت تمام مستکبران را به لرزه انداخته است، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب همگی مرهون روحیه بسیجی است.

 
وی از قول امام خمینی(ره) بسیج را لشکر مخلص خدا دانست و افزود: تدوام انقلاب اسلامی مستلزم حراست از تفکر و فرهنگ بسیج است.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که قبل از انقلاب اسلامی چند طیف روحانی و آخوند وجود داشت، گفت: علمای بی تفاوت، آخوندهای درباری و علمای عالم و آگاه که در همه حال دغدغه هدایت مردم را داشتند از جمله طیف‌های روحانیون قبل از انقلاب اسلامی بودند که بعد از پیروزی انقلاب با ترویج فرهنگ بسیجی امروز زیر پرچم واحد ولایت فقیه گردهم آمدند.
 
گندمی بسیج را نماد بارز اهمیت و قدرت مشارکت در پیشبرد امور دانست و بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و تلاش برای خودکفایی ملی از جمله اهداف بسیج در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.
 
این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۶۰  هزار نفر یزدی در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، خاطرنشان کرد: همه مردم دارالعباده یزد بسیجی هستند و با بصیرت از ولایت فقیه پشتیبانی می‌کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..