امام جمعه موقت یزد:

نهادینه شدن تفکر بسیجی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات موجود است

امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت ترویج دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات موجود نهادینه شدن روحیه و تفکر بسیجی است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین«سیدمحمد جواد آیت الهی» در خطبه های این هفته دوم آذرماه نماز جمعه یزد با بیان این که تمام افراد دولت و ملت در مقابل فسادهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسئول هستند، اظهار کرد: ما نباید در برابر دهن کجی ها خاموش بمانیم.

 
وی با اشاره به ضرورت ترویج دو فرهنگ الهی امر به معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف افزود: این دو فریضه الهی افراد جامعه اسلامی را به بهترین امت تبدیل کرده است.
 
امام جمعه موقت یزد در ادامه با بیان این که فرهنگ بسیجی از دیگر ویژگی های جامعه اسلامی گفت: تفکر و باور بسیج یک سری اصول و مبانی دارد که باید افراد جامعه نسبت به آنها آگاه شوند.
 
آیت الهی توکل به خدا و صبوری را مهمترین اصل مبانی تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: استقلال امروز ایران اسلامی نتیجه نهادینه شدن تفکر بسیجی در کشور است.
 
این مقام مسئول اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه را یکی از ویژگی‌های بسیجی عنوان کرد و ادامه داد:  بسیجی کسی است که همیشه در حال حرکت بوده و با روحیه جهادی همه موانع را از پیش روی بر می دارد.
 
امام جمعه موقت یزد در پایان خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام، تأکید کرد: فقط روحیه و باور بسیجی است که می‌تواند مشکلات کشور در حوزه های مختلف را برطرف کند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..