سرپرست استانداری یزد ‌تاکید کرد:

گرایش مردم به فرهنگ و هنر زمینه‌ساز ارتقای شاخص های انسانی در جامعه

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه استقبال مردم از جشنواره فیلم کوتاه رضوی چشمگیر بوده، تاکید کرد: گرایش بسیار خوب مردم به حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای شاخص های انسانی در جامعه باشد.

به گزارش یزدی نیوز"محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد ‌حضور یافت و گفت: حضور پرشور و غیرقابل تصور مردم در جشنواره فیلم رضوی نمایانگر گرایش زیاد آن ها به حوزه فرهنگ و هنر است.

سرپرست استانداری یزد ادامه داد: طبق گزارش ها، فیلم‌های اکران شده جشنواره فیلم رضوی، با استقبال خوب و ظرفیت کامل سالن ها همراه بوده است که این حضور ما را امیدوار می‌کند به اینکه مردم یک گرایش بسیار خوبی را به حوزه فرهنگ و هنر پیدا کنند و همین می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای شاخص های انسانی در جامعه باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: ‌با این حضور پرشور و به مدد هنر و اثربخشی آن در فرآیند توسعه، شاهد توسعه متوازن و منطبق بر ارزش های فرهنگی و اجتماعی در استان یزد باشیم.
طالبی افزود: جشنواره‌های رضوی در کشور یک تحرک بسیار خوبی را در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی به وجود آورده است و تنوع موضوع و پراکندگی جغرافیایی مناسبی در سطح کشور دارد که توانسته استعداد‌های خوبی را در بخش‌ها و رشته‌های مختلف معرفی کند.
سرپرست استانداری یزد گفت: خوشبختانه استان یزد نیز تحرک بسیار خوبی در برگزاری جشنواره‌های رضوی به ویژه در حوزه فیلم کوتاه و مستند داشته است که یکی از نشانه‌های این تحرک را می‌توان در حضور چشمگیر هنرمندان و فیلم سازان یزدی در این دوره از جشنواره جستجو کرد.
وی ادامه داد: جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، فرصت مناسبی است تا صحنه ای از رقابت به وجود آید و انگیزه‌ای برای حضور هنرمندان برای خلق آثار تاثیرگذار ایجاد شود.
طالبی در پایان سخنان خود با تاکید بر حمایت مسئولان استان از برگزاری رویداد‌های فرهنگی در یزد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های فرهنگی و تاریخی استان برای برگزاری جشنواره‌های بین المللی و ملی با موضوعات مختلف ازجمله در حوزه معماری استفاده کنیم زیرا اعتقاد داریم با برگزاری جشنواره فیلم می‌توانیم بسیاری از ظرفیت‌های فرهنگی استان را به جامعه و مردم دنیا معرفی کنیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..