نمایندگان مجلس از حقوق کارگران دفاع و حمایت کنند

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از حقوق کارگران دفاع و حمایت کنند گفت: رسانه‌ها می‌توانند در جهت آگاهی مردم از قانون کار نقش مؤثری ایفا کند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رضا صباغیان در نشست روز تصویب قانون کار در یزد کارگران را رکن اصلی سازندگی و اقتصاد دانست و اظهار داشت: احترام به کارگران و توجه به آنها از جمله مسائلی است که در روایات به آن اشاره شده است.

 
نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس پاسدار قوانین هستند گفت: بدون شک باید از حقوق کارگر که قشر زحمتکش هستند به درستی حمایت و دفاع شود.
 
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۳۱ قانون اساسی، داشتن مسکن متناسب با نیاز حق هر فرد و خانواده ایرانی است اضافه کرد: پس با این تفاسیر دولت می‌تواند با در نظر گرفتن شرایط شخص و منطقه نسبت به این قانون و اجرایی شدن آن اقدام کند.
 
نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه برخی در کشور نسبت به اینکه مردم از حق و حقوق خود با خبر باشند و اینکه بخواهند براساس این آگاهی برای حقوقشان اقدام کنند واکنش نشان می‌دهند و این در حالی است که مردم باید این قوانین را جامع و کامل دانسته و اگر روزی با مشکلی روبه‌رو می‌شوند بتوانند بر اساس آن اقدام کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..