واکنش امام جمعه یزد به کشتار مردم یمن

امام جمعه یزد با بیان این‌که متأسفانه امروزه مسلمانان با پول و مال خود به جان هم افتاده‌اند گفت: روسای کشورهای اسلامی نباید نسبت به اتفاقاتی که برای مسلمانان می‌افتد بی‌تفاوت باشند .

به گزارش یزدی نیوز،آیت‌الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در تجمع روحانیون و طلاب استان یزد در حمایت از مردم مظلوم یمن که در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد با بیان این‌که دشمنان اسلام در این سال‌ها استراتژی خود را در راستای دشمنی‌هایشان با مسلمانان تغییر داده‌اند اظهار کرد: آنها امروزه با جنگ رو درو وارد عمل نمی‌شوند و به جای آن با ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جنگ‌های درون منطقه‌ای را بین آنها به راه انداختند .

 
وی افزود: دشمنان اسلام در این سال‌ها با به راه‌اندازی جنگ‌هایی بین مسلمانان چند هدف عمده را دنبال می‌کنند که عدم تلفات نیروی انسانی و عدم هزینه در این مسیر را از جمله اهدافی است که دنبال می‌کنند .
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به نبود اتفاق نظر بین روسای کشورهای اسلامی در منطقه گفت: روسای کشورهای اسلامی دنبال عیش و نوش خود هستند و هیچ‌گاه نتوانستند نسبت به دشمنان اسلام، در بین خود اتحاد پیدا کنند .
 
ناصری‌یزدی نسبت به بی‌تفاوتی روسای کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای مسلمانان در منطقه رخ می‌دهد واکنش نشان داد و تصریح کرد: آنها با وجود این‌که می‌بینند که دشمنان اسلام در کشورهای منطقه به کشتار مردم و کودکان مظلوم می‌پردازد هیچ عمل و اعتراضی را انجام نمی‌دهند که جای تاسف دارد .
 
امام جمعه با اشاره به این‌که متأسفانه امروزه مسلمانان با پول و مال خود به جان هم افتاده‌اند بیان کرد: این بدترین فاجعه‌ای است که امروزه بین مسلمانان رخ می‌دهد و دشمنان بهترین استفاده را از آن می‌برند .
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: خواسته‌های دشمنان این است که مسلمانان به جان هم بیافتند و در این راه از هیچ اقدام غیر انسانی دست برنمی‌دارند و به کشتار عده زیادی از کودکان و مردم بی‌گناه در کشورهای مسلمان می‌پردازند .
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به فعالیت مؤثر جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه مانند سوریه و عراق تصریح کرد: ایران با این کار خود اسلام، مسلمانان و کل جهان را نجات داد و اگر کسی بخواهد کارهای جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه را نادیده بگیرد قدرنشناسی است .
 
وی در پایان با تأکید بر این‌که فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و همپیمانانشان همیشه باید باشد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی توطئه‌های دشمنان را در این ده‌ها به خوبی شناخته و نسبت به آن با درایت‌های مقام معظم رهبری به خوبی مقابله می‌کند. 
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..