سپاه یزد در اوج آمادگی و اقتدار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه سپاه یزد در اوج آمادگی و اقتدار است گفت: تفکر بسیجی به یک فرهنگ در نقاط مختلف جهان تبدیل شده است.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین علی گندمی در نشست خبری با خبرنگاران یزد اظهار داشت: بحمدالله نام و فرهنگ بسیج هر روز در تمام کشور ما تلالو دارد.

 
وی خاطرنشان کرد: این فرهنگ و عظمت باید در هفته بسیج به اوج خود برسد و بتواند با برنامه‌های جذاب و تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی را به رخ دشمنان اسلام بکشیم و ایده‌ها و تلاش‌هایی که انجام شده هم در جهان عالم گیر شود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: برنامه‌های در استان یزد و در سطوح مختلف برای بزرگداشت این هفته انجام شده که ان‌شاالله این برنامه‌ها به بهترین وضعیت انجام می‌شود.
 
گندمی خاطرنشان کرد: یکی از برکاتی که ما در باب بسیج داریم و بسیج به آن معنا می‌شود این است که بسیج در تمام شئون زندگی مردم ایران وجود دارد و عموم مردم ایران به نوعی بسیجی هستند.
 
وی ادامه داد: در ایامی که امسال در آن قرار دارد فرهنگ بسیج با ایام ماه ربیع گره خورده و مناسبت‌های میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق(ع) و آغاز امامت حضرت امام زمان(عج) را در این ماه داریم که تقارن این ایام با هفته بسیج را به فال نیک می‌گیریم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: همانطوری که رسالت پیامبر اکرم(ص) در ۲۳ سال مرزها را پشت سر گذاشت در نقاط مختلف جهان فراگیر شد امروز هم ما توفیقات بسیج را در باب صدور انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم که در تمام نقاط دنیا این فرهنگ به وجود آمده است.
 
گندمی تصریح کرد: امروز فرهنگ بسیج است که توانسته جبهه مقاومت را در کشورهای مختلف منطقه به پیروزی برساند و رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی را شکست دهد و به نابودی نزدیک کند.
 
وی با بیان اینکه بحث تبعیت از ولایت فقیه کلیدی‌ترین موضوع در فرهنگ بسیج است خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که باید به آن توجه داشته باشیم بحث پیروی از تمامی فرامین رهبر معظم انقلاب است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز سپاه الغدیر استان یزد در بالاترین سطح از اقتدار و هماهنگی قرار دارد و خوشبختانه بالاترین هماهنگی را در طول سال‌های گذشته الان در استان شاهد هستیم.
 
گندمی گفت: اگر امروز ما می‌بینیم آرامش بسیار بالایی در یزد وجود دارد و حتی در ایام فتنه سال گذشته با وجودی که در برخی شهرها مشکلاتی به وجود آمد، در استان یزد دشمن نتوانست هیچ اقدامی انجام دهد به واسطه آرامشی است که به دلیل وجود روحیه بسیجی و فعالیت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان انجام داده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..