امام جمعه یزد:

بسیجیان به دور از سیاست‌بازی در مسیر اعتلای انقلاب حرکت کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ویژگی‌های بسیجی مخلص گفت: بسیجیان به دور از سیاست‌بازی و در مسیر اعتدال‌گرایی در مسیر اعتلای انقلاب حرکت کنند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با فرماندهان سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) به منظور ایجاد پیوستگی بیشتر میان مردم انجام شد و امروز بسیج نماد اتحاد و همدلی و حضور همیشگی در صحنه است.

 
وی با اشاره به برخی ویژگی‌های بسیجی مخلص و دارای تفکر انقلابی و جهادی عنوان کرد: بسیجی در مسیر رسیدن به کمال هرگز از حرکت نمی‌ایستد و همه کارهای بسیجی برای کسب رضایت خداوند متعال است.
 
ناصری با بیان اینکه بسیجی هرگز سیاسی کاری و سیاسی بازی نمی کند،‌ افزود: بسیجی بینش و بصیرت سیاسی دارد اما هیچگاه در مسیر خود دچار سیاست‌زدگی نمی شود و اخلاص همیشه سرلوحه کار یک بسیجی است.
 
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، اهداف بزرگ و والایی را دنبال می کرد، یادآور شد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی این بود که انسان‌ها هدف را شناخته و به سوی آن حرکت کنند و این همان هدفی بود که ائمه اطهار (ع) نیز دنبال می‌کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که اگر انسان‌ها را به دیگران غیر از خدای متعال امیدوار کنیم، بدون شک باختیم و هم به خود و دیگران خیانت کردیم زیرا کسی جز خدا نمی‌تواند مردم را در رسیدن به کمال همراهی و یاری کند.
 
ناصری با بیان اینکه بسیج باید به اهداف و مسیرهایی که در رسیدن مردم به خدای متعال کمک می‌کند، گام بردارد، اظهار داشت: امروزه اگر باید در مسیر طب و علوم مختلف تلاش کنیم، همان هدف است پس باید به نیازهای مردم و جامعه به خوبی توجه و در جهت رسیدن به کمال تلاش کرد.
 
امام جمعه یزد عنوان کرد: اگر بسیجی باور کند که وظیفه ما رساندن مردم به کمال است، بسیجی واقعی است و در این مسیر هرگز متوقف نمی شود حتی اگر مشکلات بسیاری در مسیر باشد.
 
وی گمشده دنیا را هدف زندگی دانست و عنوان کرد: در زمان مبارزات انقلاب، بسیجی هدف اصلی زندگی را از امام راحل به خوبی آموخته بود و در آن مسیر حرکت می‌کرد و امروز نیز بسیجی باید مسیر و نقشه حرکت را از سخنان رهبری بگیرد و در آن مسیر حرکت کند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..