فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

قدردان تفکر بسیجی هستیم/آغاز گشت‌های محله‌محور در استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون تفکر بسیجی و ایثارگری‌های بسیجیان است، گفت: قدردان تفکر بسیجی هستیم و در مسیر عالم‌گیر شدن آن تلاش می‌کنیم.

به گزارش یزدی نیوز سردار فتح‌الله جمیری بعدازظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی و مجاهدت بسیجیان است که از بروز درگیری‌های منطقه و نفوذ داعش به کشور جلوگیری کرد و همه ما باید قدردان تفکر بسیجی باشیم.

 
وی عنوان کرد: تفکر بسیجی در مقطعی منحصر به دفاع مقدس بود اما به تدریج در همه عرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و … ورود پیدا کرد که این حضور پیشرفت‌های چشمگیری را به دنبال داشت.
 
جمیری، تفکر بسیجی را نجات‌بخش جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این تفکر کشور و ملت ما را از بسیای از بلاها دور نگاه داشت و برای همین اصل است که معتقدم همه ما باید قدردان تفکر و نگاه بسیج باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ رده بسیج در سطح استان شامل گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع) و کوثر همچنین واحدهای دانش آموزی، واحدهای قشری، رده‌های مقاومت و … فعال هستند که اگر هر یک از اینها در طول هفته بسیج، تنها یک برنامه داشته باشند، ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح استان در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، برگزاری رزمایش اقتدار بسیج توسط گردان‌های بیت‌المقدس، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات در سطح استان، حماسه حضور بسیجیان در نواحی مقاومت بسیج، برگزاری مانور فرهنگی پایگاه‌های منتخب بسیج خواهران، اجرای طرح جهادی کلاس خدمت در سطح پایگاه‌ها و حوزه های بسیج، خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم و افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرا می شود.
 
وی همچنین از اجرای طرح‌ گشت‌های محله محور در شهرستان‌های استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این طرح در طول هفته بسیج در مرکز استان نیز به صورت نمادین اجرا می شود.
 
جمیری با بیان اینکه این گشت‌ها پایگاه محور است، خاطرنشان کرد: این گشت‌ها متشکل از تیم‌های سه تا پنج نفره است که یکی از آنها حتما باید در دوره ضابط قضایی شرکت کرده باشد که در این صورت می توانند برای جرائم مشهودی که مشاهده می‌کنند، اقدام کنند.
 
از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه هر سال به عنوان هفته بسیج تعیین و نامگذاری شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..