فرماندار یزد:

تیرهای برق به ویژه در معابر ورودی یزد یکسان‌سازی شود

فرماندار یزد خواستار یکسان‌سازی تیرهای برق به ویژه در معابر ورودی شهرستان یزد شد.

به گزارش یزدی نیوزعباس حیدری در جلسه‌ مشترک فرمانداری و شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اهمیت بهینه‌سازی و توسعه روشنایی شهری اظهار داشت: پروژه‌های مشارکتی شرکت توزیع برق با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌تواند تسهیل و تسریع‌ کننده خدمات رسانی به مردم یزد باشد.

 
وی، تعویض فونداسیون و تیرهای برق فرسوده و یکنواخت سازی را از اقدامات مؤثر در مسیر خدمت‌ رسانی مطلوب‌تر به شهروندان برشمرد و بیان کرد: در صورت گسترش این روند به سایر نقاط یزد به‌ویژه معابر ورودی، ضمن کاهش مصرف، چهره بصری شهر نیز تغییر خواهد کرد.
 
فرماندار یزد بر لزوم افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت رسان تأکید کرد و با اشاره به ‌ضرورت تعیین وظایف به ‌ویژه در حریم شهر و روستاها یادآور شد: متأسفانه عده‌ای سودجو از این موضوع استفاده می‌کنند که ضروری است در برق‌رسانی و تحویل کنتور به اراضی کشاورزی که به‌ صورت غیرقانونی تفکیک‌ شده است، دقت بیشتری شود.
 
پرداخت به‌موقع قبوض لازمه پایداری شبکه توزیع برق است
 
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق نیز در این نشست با اشاره به همکاری متقابل شهرداری یزد در جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی اظهار داشت: آمادگی داریم با انعقاد تفاهم‌نامه نسبت به بهینه‌سازی مسیرهای منتهی به نواحی یزد با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام کنیم.
 
آرش نواب با بیان اینکه شرکت توانیر همواره طرح‌های مهندسی خود را با حفظ ظاهر مبلمان شهری همگام کرده است، افزود: استمرار این شیوه نیازمند مشارکت همه بخش‌ها است.
 
وی، پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت برق را مستلزم همراهی بیشتر مراکز تولیدی و صنعتی عنوان کرد و پرداخت به‌موقع بهای مصرفی و مطالبات معوق را لازمه پایداری شبکه توزیع دانست.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..