آمریکا قطعا با روحیه بسیجی از ملت ایران شکست می‌خورد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا قطعا با روحیه بسیجی از ملت ایران شکست می‌خورد، گفت: شکست آمریکا در برابر مقاومت فعلی مردم ایران بسیار سنگین است.

به گزارش یزدی نیوز سیدابوالفضل موسوی بیوکی  در نشست شورای اداری استان یزد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک تفکر بسیار بزرگ است که تاکنون توانسته موفقیت‌های گسترده‌ای را برای انقلاب به دنبال بیاورد.

 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ما به بسیج ۲۰ میلیونی نیاز نداریم و حتما باید تمام ملت ایران با رویکرد بسیجی در برابر آمریکا و دیگر ستمگران ایستادگی کنند.
 
وی افزود: مقاومتی که مردم ما شروع کردند زمینه‌ای برای شکست آمریکاست و با وجود سختی‌هایی که متحمل می‌شوند اما قطعا به پیروزی بزرگی دست پیدا می‌کنیم.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه فعلی جهان شاهد ضعف روز افزون رژیم اشغالگر قدس که نام خود را اسرائیل گذشته هستیم و قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی این رژیم هستیم.
 
موسوی بیوکی تصریح کرد: امروز این موضوع به صورت کاملا مهندسی و حساب شده بیان می‌شود که آمریکا شکست خورده است و نمی‌تواند در برابر این مقاومت ملت ایران موفقیتی کسب کند و سنگین‌ترین شکست از ملت ایران را متحمل می‌شود.
 
وی ادامه داد: به فرمانده سپاه الغدیر یزد پیشنهاد دادم که به تمام مدیران کل استان یزد حکم فرماندهی بسیج اعطا شود تا آنها هم بتوانند در زمینه ترویج روحیه بسیجی در جامعه قدم بردارند
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..