سپاه آمادگی هرگونه همکاری بیشتر با نهادهای مختلف استان یزد را دارد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه تفکر بسیجی به یک تفکر جهانی تبدیل شده است گفت: ‌‌سپاه آمادگی هرگونه همکاری بیشتر با نهادهای مختلف استان یزد را دارد

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح‌الله جمیری در شورای اداری استان یزد اظهار داشت: بحمدالله در استان یزد به هیچ عنوان هیچ زاویه‌ای بین ادارات و نهادهای دولتی و نظامی و سپاه وجود ندارد.

 
وی با اشاره به اینکه سپاه آمادگی هرگونه همکاری بیشتر با نهادهای مختلف استان یزد را دارد تصریح کرد: امروز همکاری مجموعه سپاه و بسیج با نهادهای مختلف استان یزد در شرایط بسیار خوبی دیده می‌شود.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج یک هدیه الهی است و این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه بسیج یک شجره طیبه است نشان دهنده همین موضوع است.
 
وی بسیج را یک نهاد کارآمد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: بسیج به معنای این است که با تمام توان و ظرفیت خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کند.
 
جمیری گسترده بسیج را در تمام نقاط کشور بسیار وسیع دانست و تصریح کرد: امروز در تمام اقشار و نهادها خوشبختانه حضور بسیج در بین خواهران و برادران را می‌بینیم و این حضور در تمام عرصه‌ها نمایان است.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه بسیج در هر زمانی که مشکلی وجود داشته باشد با تمام توان کمک و همیاری دولت‌ها بوده و هست عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان در نقاط ‌مختلف کشور از جمله فعالیت‌های بسیج و سپاه در این حوزه است.
 
وی خاطرنشان کرد: الحمدالله امروز بعد از ۴۰ سال بسیج یک مجموعه جهانی شده و این تفکر حتی در آمریکای مرکزی و جنوبی وارد شده و امروز بسیج یک تفکر فراملی و جهانی است.
 
جمیری با اشاره به اینکه پیروزی‌های به دست آمده جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین به واسطه همین تفکر بسیجی است عنوان کرد: خوشبختانه امروز تفکر بسیجی سبب شده که اسرائیل ابتدا در جنگ ۳۳ روزه و بعد از آن در جنگ ۲۲ روزه مغلوب جبهه مقاومت شود و در چند روز قبل هم این تفکر رژیم جنایتکار صهیونیستی را در جنگ دو روزه شکست داد و به جهانیان اثبات کرد که این رژیم حتی توان دو روز ایستادگی در برابر مسلمانان را هم ندارد.
 
این تفکر بسیجی امروز توانسته استکبار را در سراسر جهان تضعیف کند و هر روز برا افزایش میزان ضعف آنها افزوده می‌شود و بحمدالله و به فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..