مدیرکل جدید پست استان یزد معرفی شد

طی حکمی از سوی رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران مدیرکل جدید پست استان یزد با حضور عضو هیئت مدیره این شرکت معرفی و منصوب شد.

به گزارش یزدی نیوز،«علیرضا زرگوش» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان که با حضور مسئولان ارشد دستگاه‌های نظارتی و اداره پست استان با بیان این‌که اقتصاد امروز جهان در حال تغییر از تولید محوری و دانش محور است، اظهار کرد:‌ سازمان‌هایی در این شرایط موفق خواهند بود که علاوه بر اطلاعات روشن، کامل و هدفمند صاحب تکنولوژی روز باشند.

 
وی افزود:‌ حوزه ارتباطات به عنوان یکی از محوری‌ترین بخش‌های خدمانی در حوزه اقتصادی و تجاری کشور، پل ارتباطی مناسبی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است.
 
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران استفاده از تکنولوژی آی تی را یکی از اقدامات جدی شرکت پست در ارائه خدمات بیشتر و بهتر دانست و گفت‌: شرکت ملی پست ایران سعی کرده با بروز رسانی شکبه توزیع خود خدمات را آنلاین ثبت و ارائه کند.
 
زرگوش در ادامه دهقان مدیرکل پیشین اداره کل پست استان یزد را نیروی کارآمد و شاخصی برای شبکه پستی ایران عنوان کرد و ادامه داد:‌ برنامه محور بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های وی در اداره شبکه پستی یزد بوده است.
 
این مسئول در پایان از تلاش«مسعود دهقان» تجلیل و «علی‌محمد رحمانی‌پور» را به عنوان مدیرکل جدید اداره پست استان یزد معرفی کرد.
 
گفتنی است؛ رحمانی پور پیش از این مسئولیت معاون فنی و بازرگانی اداره کل پست یزد را به عهده داشته است.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..