نمایندگی استاندارد در مهریز راه‎‎اندازی می‎‏شود

اولین کارگروه استاندارد کالا و خدمات با هدف ترویج فرهنگ استاندارد و افزایش کیفیت تولیدات، با مشارکت دستگاه های اجرای در شهرستان مهریز تشکیل شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین ماجدی اردکانی» مدیر کل اداره استاندارد یزد در این کارگروه بر همکاری دستگاه ‎ های اجرایی برای نهادینه شدن فرهنگ استفاده از محصولات و تولیدات استاندارد تاکید کرد و گفت: استاندارد محصولات، خدمات و کالاها نیازمند توجه و پیگیری جدی مسئولان است و مدیران دستگاه‏های اجرایی و خدماتی شهرستان مهریز با اهمیت دادن به آن باید ترویج و فرهنگ استاندارد را پیگیری کنند.

 
«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این نشست بر ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه تاکید و از راه‏اندازی دفتر استاندارد در مهریز خبر داد.
 
وی گفت: ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و تبدیل آن به مطالبه عمومی، به ارتقا کیفیت کالاها و خدمات منجر خواهد شد و همه دستگاه‏‏های اجرایی باید برای فرهنگ سازی در این زمینه تلاش کنند.
 
«مهدی حسن پور» دادستان شهرستان مهریز هم بر شرح وظایف دستگاه‏ها و نهادها در سطح شهرستان و آگاهی سازی و و وظایف دستگاه های اجرایی در حوزه استاندارد در این کارگروه تاکید کرد.
 
استانداردسازی تجهیزات پارک‏های بازی تحت مسئولیت شهرداری ‎ ها و دهیاری‏ها و همچنین شرایط استانداردسازی آنها  و کالیبره کردن ترازوهای اصناف از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..