معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی یزد بازدید کرد

معاون وزیر بهداشت امروز در سفری به استان یزد، به همراه جمعی از مدیران و معاونان دانشگاه علوم پزشکی یزد از مراکز درمانی استان بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز قاسم جان بابایی در سفر یک‌روزه خود به استان یزد با حضور در مرکز استان از تعدادی از مراکز درمانی یزد بازدید کرد.

 
وی ابتدا در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد حضور یافت و ضمن ارائه برنامه‌های وزارت بهداشت، در جریان مسائل حوزه درمان استان یزد قرار گرفت.
 
جان بابایی  ابتدا با حضور در بیمارستان آموزشی شهید صدوقی یزد از بخش‌های خون و آنکولوژی، اورژانس اطفال، اورژانس بزرگسالان و … بازدید کرد.
 
وی سپس از بیمارستان شهید رهنمون، کلینیک خاتم الانبیا، بیمارستان سوانح و سوختگی و مرکز رادیوتراپی شهید رمضانزاده یزد بازدید کرد.
 
بازدید از بیمارستان‌های میبد و اردکان نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون درمان وزیر بهداشت به استان یزد است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان یزد در مجموع دارای ۱۳ بیمارستان دولتی و هفت بیمارستان خصوصی است و با بهره‌مندی از کادر پزشکی مجرب و متعهد، قطب درمان جنوب کشور به شمار می‌رود.
 
محمود نوری شادکام یادآور شد: در یزد به عنوان مرکز استان، در حال حاضر ۸۱۹ پزشک عمومی، ۴۰۵ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۳۰۵ دندانپزشک عمومی و ۵۸ دندانپزشک متخصص مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و مطب‌های این استان، هموطنان سایر استان‌های کشور به ویژه سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان هستند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..