نمایشگاه ” کامیتکس” فرصتی موثر در معرفی خدمات الکترونیک دولت به مردم است

مدیر فناوری اطلاعات استانداری یزد از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات(کامیتکس) در استان یزد خبر داد و این رویداد را فرصتی موثر برای معرفی خدمات الکترونیک دولت به مردم دانست.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی و برنامه ریزی با رویکرد زمینه سازی برای مشارکت فعال دستگاه های اجرایی استان در سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (کامیتکس) یزد برگزار شد.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری یزد در این نشست گفت: سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (کامیتکس) استان یزد در  تاریخ ۱۲ لغایت ۱۶ دی ماه و با نگاه کاهش هزینه‌ها و افزایش مشارکت فعال بخش‌های دولتی و عمومی غیردولتی در  این رویداد مهم و ارزشمند برگزار می شود.
«محمدحسین زارع» افزود: همچنین در راستای توسعه فناوری اطلاعات و گسترش کاربردهای آن از جمله در دولت الکترونیک، دولت و شهر هوشمند، پیشنهاد می شود فضای مشترکی برای این منظور اختصاص و دستگاههای دولتی نسبت به معرفی خدمات الکترونیکی خود به بازدید کنندگان اقدام نمایند. 
زارع خاطرنشان کرد: این امر باعث آگاهی بخشی به احاد جامعه،  توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات در زندگی روزمره مردم، کاهش مراجعات مردمی به ادارات دولتی و صرفه جویی در وقت و هزینه مراجعان خواهد شد.
در ادامه « محمد شوری زاده» رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کامیتکس ارائه و اظهار امیدواری کرد با مشارکت بخش های موثر دولتی و خصوصی  شاهد برگزاری نمایشگاهی خوب با دستاوردهایی ماندگار  در استان باشیم.
گفتنی است در این نشست نظرات و  راهکارهای اجرایی زون دولت الکترونیک نیز از سوی مدیران فناوری اطلاعات دستگاههای اجرایی مطرح و  در پایان سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری استان برای محوریت زون دولت الکترونیک انتخاب  شد تا تحقق این موضوع را با مشارکت دستگاههای اجرایی پیگیری نماید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..