سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد:

لزوم افزایش اعتبار برای رسیدگی به موقوفات در یزد

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ وقف در جامعه گفت: رسیدگی به امور موقوفات نیازمند هزینه است و تلاش می‌شود با افزایش اعتبارات بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع شود .

به گزارش یزدی نیوز«عباس حیدری» در جریان دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف استان که به منظور فرا رسیدن هفته وقف انجام شده است با بیان این‌که تعامل و ارتباط با پیشکسوتان به ‌واسطه لزوم انتقال تجربیات به نسل جوان، باید همواره استمرار داشته باشد، اظهار کرد:‌ منافع وقف فراگیر و همگانی است و تلاش و کوشش خدمتگزاران این عرصه در نزد مردم از جایگاه والایی برخوردار است .

 
وی افزود: انتظار می‌رود همتی مضاعف برای احصا مشکلات این حوزه به وجود آید و ضمن آسیب‌شناسی و شناخت دقیق، تصمیمات اصولی برای رفع این موانع اتخاذ شود .
 
سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به این‌که نیت و عمل واقفان عموماً برای کل جامعه است، گفت:‌ گسترش فرهنگ وقف در جامعه ضروری است.
 
حیدری در ادامه تصریح کرد: سنت حسنه وقف به دلیل پایش کاستی‌های جامعه انجام می‌گیرد و اکنون نیاز به گسترش این فرهنگ به‌عنوان میراث حسنه ماندگار بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود .
 
این مقام مسئول در پایان با اعلام آگاهی از وضعیت و مشکلات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خاطرنشام کرد: رسیدگی به امور موقوفات نیازمند هزینه است و تلاش می‌شود با افزایش اعتبارات بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع شود .
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..