همایش بزرگ استکبارستیزی در یزد برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد گفت: در کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز وجjavascript:shortcut('Search')ود دارند که ۹۷۳نفر از آن ها را شهدای دانش آموز استان تشکیل می‌دهند.

به گزارش یزدی نیوز حسین میرشریف در نشست با خبرنگاران استان یزد با اشاره به تاریخ تشکیل ‌اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار داشت: این اتحادیه یک تشکل دانش‌آموزی است که در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شد و دو ماموریت مهم را دنبال می‌کند .

 
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد نیروسازی و جریان‌سازی را دو ماموریت مهم این اتحادیه دانست و گفت: عمده فعالیت این اتحادیه در دبیرستان‌های دوره اول با محوریت مربی و دوره دوم با محوریت دانش‌آموزان است.
 
وی با بیان این مطلب که در استان یزد ‌‌‌‌‌‌‌92 مدرسه دوره دوم متوسطه پسرانه ‌‌‌‌‌‌‌و ۱۱۸مدرسه دوره دوم متوسطه دخترانه تحت پوشش ‌اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است اظهار داشت: دردوره اول متوسطه نیز ۵۰ مدرسه متوسطه پسرانه و ۷۳ مدرسه متوسطه دخترانه عضو این اتحادیه هستند.
 
میرشریف با اشاره به این موضوع که دانش‌آموزان به دوروش عضویابی و عضوگیری به عضویت اتحادیه در می‌آیند عنوان کرد: اصلی‌ترین وظیفه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تربیت نیروهای انقلابی است و تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات بصیرتی نیز در مدارس جریان انقلابی را به وجود آوریم.
 
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان هم گفت: روز ۱۳ آبان در کنار مناسبت‌هایی دیگرش روز تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز هست و به همین دلیل اهمیت این روز برای ما چندین برابر است لذا برای این ایام برنامه‌هایی تدارک دیده شده که شامل دیدارعصر امروز اعضا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حضور در نمازجمعه و انجام امور اجرایی آن، سخنرانی پیش از خطبه‌ها، دیدار با رهبر معظم انقلاب، برپایی موکب هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی، برپایی نمایشگاه آشنایی با انجمن‌های اسلامی و حضور باشکوه در راهپیمایی است.
 
میرشریف همچنین از برگزاری همایش بزرگ استکبارستیزی در روز چهاردهم آبان در یزد خبر داد و گفت: این همایش بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی دکتر حسن عباسی برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به سرگذشت پژوهی بیش از ۶ هزار شهید دانش‌آموز اظهار داشت: در کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز وجود دارند که ۹۷۳ نفر از آنها را شهدای دانش‌آموز استان تشکیل می‌دهند
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..