روز ملی استکبارستیزی| حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شکستی دیگر در کارنامه دشمنان انقلاب است

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مانع برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شود گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شکستی دیگر در کارنامه دشمنان انقلاب است.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن معزالدینی، با اشاره به شرایط کنونی کشور و مشکلات اقتصادی که مردم با آن روبه‌رو هستند اظهار داشت: آمریکایی‌ها و همپیمانانش در این مدت تلاش‌های بسیاری را می‌کنند که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را برگزار نکند.

 
حضور مردم در راهپیمایی‌ها اخیر نشان از پشتوانه محکم برای نظام است
 
امام جمعه موقت یزد افزود: با توجه به این مسائل با بصیرتی که مردم جمهوری اسلامی ایران دارند در ۱۳ آبان‌ماه و ۲۲ بهمن‌ماه شاهد حضور هر چه بیشتر و بهتر در راهپیمایی‌ها باشیم و دشمن نیز در این زمینه متوجه باشد که نظام جمهوری اسلامی پشتوانه‌ محکمی به نام مردم دارد که با تمام جان و مال خود برای حفظ این ارزش تلاش می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه حضورهای مردم در راهپیمایی وظایف مسئولان را سنگین‌تر از گذشته می‌کند خاطرنشان کرد: آنها باید متوجه باشند که نباید از این حضور به نفع خود استفاده کنند بلکه با حضورشان می‌خواهند قدرت نظامی کشور را به دشمن بفهمانند و بگویند که گلایه‌های بسیاری از مسئولان و عملکردشان دارند.
 
معزالدینی با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید دنبال برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم باشند تصریح کرد: اعتمادسازی مسئولان نظام یکی از مهمترین وظایفی است که باید به خوبی انجام دهند و اعتماد دوباره را در دل مردم به وجود آورند.
 
امام جمعه موقت یزد به دشمنی‌های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: این بیان می‌شود آمریکایی‌ها و همپیمانانشان توطئه‌های شومی برای روز ۱۳ آبان در سر دارند مسئله خاصی نیست چون آنها در این سال‌ها هر آنچه که داشتند عملی کردند و دیدند که از این توطئه‌ها راهی به جایی نمی‌برند، این بار هم به لطف و یاری خداوند کاری از پیش نخواهند برد.
 
وی در پایان گفت: به یاری خدای متعال مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی بازهم دشمن را در یک عرصه دیگر با شکست روبه‌رو خواهند ساخت و جهانیان می‌فهمانند که جمهوری اسلامی پشتوانه‌ای به نام مردم دارد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..