مدیر کل استاندارد یزد:

استاندارد ضامن سلامتی و نظم اجتماعی است

مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: وجود فرهنگ استاندارد در جامعه ، ضامن سلامتی و نظم اجتماعی برای همگان است.

به گزارش یزدی نیوز«محمد حسین ماجدی اردکانی» در راستای توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در مدارس، با حضور در مراسم صبحگاه دبستان دخترانه خورشید و پیش دبستانی بهار دانش اردکان، درخصوص اهمیت استاندارد اظهار کرد: اگر استاندارد وجود نداشت، نظم و معیاری هم در جامعه وجود نداشت و با وجود بی نظمی، زندگی خیلی سخت می شد.

 
در این مراسم که رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان اردکان نیز حضور داشت، مدیرکل استاندارد خطاب به دانش آموزان گفت: در جهان امروز اگر می خواهید سالم بمانید و رشد خوبی با کمترین بیماری و مشکلات مترتب بر آن را داشته باشید چاره ای جز توجه به علامت استاندارد هنگام خرید کالا ندارید.
 
این مسئول در رابطه با تعامل استاندارد و دانش آموزان گفت: شما آینده سازان این کشور باید بدانید که برخی استانداردها مثل استانداردهای لوازم التحریر و مواد خوراکی و وسایل شهربازی برای راحتی و سلامتی شما عزیزان تدوین می شوند.
 
وی ادامه داد: طبیعی است که هر کدام از شماها در ذهنتان تصویری از استاندارد دارید و این که چگونه فکر می کنید برای ما اهمیت دارد و ذهنیتتان را در قالب انشاء و نقاشی می توانید در اختیار ما بگذارید تا ما هم در بازنگری استانداردها لحاظ کنیم.
 
دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالاهای ایرانی در پایان از دانش آموزان خواست که هنگام خرید کالاها به والدینشان یادآوری و کمک کنند تا به منظور رونق بازار و اشتغال هرچه بیشتر کارگران داخلی کالاهای با کیفیت واستاندارد ایرانی بخرند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..