«قصه‌گویی و شعر‌خوانی» بستری مناسب برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است‌

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان بر مبنای کتاب است، گفت:‌ قصه‌گویی و شعر خوانی بستری مناسب برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است.

به گزارش یزدی نیوز سیدحسین پیغمبری مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با حضور جمعی از کارکنان این اداره کل در دیدار با آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه این کانون سازمانی است که وظیفه ساختن نسل آینده جامعه به شکل زیربنایی است اظهار داشت: اگر بخواهیم در زمینه های سیاسی، اعتقادی، فرهنگی و حتی خانواده مهارت‌های زندگی فعالیت کنیم از ۴ تا ۱۸ سال فرصت داریم که روی این قشر برنامه ریزی کنیم.

 
وی با بیان اینکه همکاران در این کانون مربیانی فرهیخته و عالم و میانگین تحصیلاتشان فوق لیسانس و برخی دکتری است گفت: از لحاظ علمی و اندیشه‌ای بواسطه ممارست همکارانمان با کتاب، افراد بسیار حرفه‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد فعالیت می‌کنند.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد فعالیت‌های این کانون را بر مبنای کتاب عنوان و اضافه کرد: نزدیک به ۴۵ فعالیت در ۵ فصل علمی، اسلامی، فرهنگی، هنری و ادبی تحصیل شده است.
 
پیغمبری ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌هایی که در بخش فرهنگی است می تواند زیرساخت اعتقادی، دینی و خانوادگی داشته باشد که از طریق قصه گویی و شعر خوانی بستر بسیار مناسب است که بتوانیم اعتقادات را به نسل جوان منتقل کنیم.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله بتوانیم به شکلی عمل کنیم که مورد رضایت حق قرار گیرد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..