مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله خاتمی، امام جمعه فقید یزد و اردکان

مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله خاتمی فردا عصر، بر تربت پاکش در بهشت شهدای اردکان و سپس بعد از نماز عشاء در مسجد کوشکنوی اردکان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزاز عموم مردم دارالعباده دعوت شده تا دراین مراسم شرکت کنند.

 
همچنین تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم دعوت کرده تا دراین مراسم شرکت کنند.
 
در این پیام آمده است: ۳۰سال از عروج ملکوتی روح بلند و پاک معلم اخلاق و روحانی روشن ضمیر، آیت الله سیدروح الله خاتمی، نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه اسبق یزد می گذرد، بدون آنکه یاد و نام او ذره ای از خاطر مردمان شریف و قدرشناس استان یزد و اردکان زدوده شود.مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله خاتمی،‌ امام جمعه فقید یزد و اردکان
 
وی دراین پیام افزوده: آیت الله خاتمی نمونه بارز روحانیت مردمی، ساده زیست و اخلاق مداری بود که هنوز پس از گذشت سه دهه از رحلت او، مردمان این دیار، اخلاق نیکو و سلوکش در زندگی و دینداری را فراموش نکرده اند.
 
تابش در ادامه پیام گفته: او به آنچه می‌گفت عمل می‌کرد و اخلاق را در عرصه زندگی با رفتار صحیح، گفتار پسندیده، پندار نیکو و خداپسندانه و ساده زیستی در دل و جان مردم نهادینه می‌کرد.
 
تابش افزوده: در سی‌امین سالیاد رحلت این عالم عامل و روشنفکر متدین و روحانی پاک نهاد و همزمان با گرامیداشت ایام سوگواری پایان ماه صفر که فضا مملو از مهر پیامبر رحمت(ص) و ایثار و صبر فرزندانش اباعبدالله(ع) و امام رضا(ع) است، یاد و خاطره این رهرو راستین و پاکباخته اهل بیت(ع) و مروج اسلام ناب محمدی(ص) را با حضور در مراسم سالیادش که عصر پنجشنبه ۱۰ آبان‌ماه، بر تربت پاکش در بهشت شهدای اردکان و سپس بعد از نماز عشاء در مسجد کوشکنوی اردکان برگزار می شود، گرامی می‌دارم.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس از مردم شریف، متدین و قدرشناس استان یزد و شهرستان اردکان دعوت کرده تا ه مانند سال‌های گذشته با شرکت در این مراسم، عهد خود با روحانیت مردمی، اخلاق مدار، آگاهی بخش و با اخلاص را تجدید کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..