دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان

فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان / ثمره فعالیت های هلال احمر، ترویج حس بشر دوستی در جامعه

دکتر محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر به مناسب هفته تربیت بدنی با مدیر کل اداره ورزش جوانان استان دیدار کرد

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزشی عنوان کرد: اعضا جوان و داوطلب بزرگترین سرمایه برای جمعیت هلال احمر می باشند که دارای اهمیت  بسزایی هستند که قطعا با مشارکت اداره ورزش و جوانان می توان برنامه های مفید و کار آمدی را برای آنان اجرا نمود.

حرازی زاده فعالیت در حوزه جوانان را یکی از اهداف هلال احمر برشمرد و افزود: ثمره فعالیت های هلال احمر ، ترویج و نمود حس نوع دوستی و بشر دوستی در  جامعه می باشد و چه بسا با همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان می توان این فعالیت ها گسترش بیشتری در بین قشر جوان و ورزشکار جامعه داشته باشد.

دکتر محسن حرازی زاده در پایان خواستار انعقاد تفاهم نامه در زمینه های ورزش و جوانان شد و عنوان کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی کامل برای تعاملی سازنده  در زمینه مباحث آموزش همگانی، ورزش،جوانان، آسیب های اجتماعی و …  با تمام دستگاه های اجرایی و سمن ها ( سازمان های مردم نهاد) سازمان ورزش و جوانان دارا می باشد.

 در ادامه دکتر مسعود شریعتی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به توان و فضای مناسب جمعیت هلال احمر در استان و شهرستان ها بیان نمود: فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین  همکاری  با جمعیت هلال احمر که فعالیت بسیار  ارزشمندی را در حوزه ورزش و جوانان دارد، تعاملی سازنده در جهت پیشبرد اهداف هر دو نهاد در زمینه های گوناگون می باشد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد افزود: یکی از ارکان های جامعه سازمان های مردم نهاد(سمن ها) ویا NGO  ها هستند که جمعیت هلال احمر یکی از برگترین NGO  دنیا محسوب می شود.

دکتر مسعود شریعتی عنوان کرد: یکی از حوزه هایی که می توان با جمعیت هلال احمر مشارکتی پویا و ارزشمند داشت، فعالیت در قالب سمن ها می باشد. در مباحث و فعالیت های مشارکتی سمن ها می توان برنامه های ارزشمند و هدفمندی همچون فعالیت در زمینه آسیب های اجتماعی، خانواده، کار آفرینی و … را با همکاری جمعیت هلال اجرا  نمود. به طور مثال می توان در بعضی از موارد همانند سمن های خیری همکاری های بسیار مفیدی را با جمعیت هلال احمر به عنوان پل ارتباطی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان و یا در مواقع بحران حوادث داشته باشیم.

 

شریعتی در پایان ضمن ابراز خوشبختی در جهت تعامل سازنده با جمعیت هلال احمر استان خواستار برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه ویژه پرسنل و هیئت های ورزشی استان شد.

بخش نظردهی بسته شده است..