حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین شکست توطئه‌های دشمنان اسلام است

امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین شکست توطئه‌های دشمنان اسلام است، گفت: هر چه دشمن برای عدم حضور مردم در راهپیمایی اربعین تلاش می‌کند عکس آن رخ می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی

در جمع مردم عزادار شهرستان ابرکوه با اشاره به اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع جهانی مسلمانان پیامی رسا و روشن برای جهانیان و دشمنان اسلام دارد اظهار داشت: دشمنان اسلام در این سال‌ها با پرداخت هزینه‌های گزاف و بکار گیری نیروی انسانی بسیار درصدد هستند که مراسم اربعین حسینی را کم رنگ جلوه دهند.

 
امام جمعه شهرستان ابرکوه افزود: توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب در این سال‌ها آنقدر بی‌شمار بوده که اگر دست یاری خدای متعال نبود، ایران اسلامی از پای درآمده بود.
 
وی خاطرنشان کرد: نکته جالب در ارتباط با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی این است که دشمنان هر چه تلاش می‌کنند که مردم را از حضور در این مراسم معنوی منصرف سازند، اما بازهم شاهد حضور میلیونی مسلمانان سراسر جهان در این مسیر هستیم.
 
حسینی با بیان اینکه قدرت شیعه در پیاده روی اربعین با اتحاد و انسجامی که دارند برای جهانیان مخابره می‌شود گفت: دشمن به خیال باطل خود فکر می‌کند که می‌تواند با اختلاف افکنی بین ملت دو کشور ایران و عراق موجب عدم حضور مسلمانان در راهپیمایی اربعین شود.
 
امام جمعه شهرستان ابرکوه اضافه کرد: ارائه خدمات گسترده و با تمام توان به زائران، تحمل سختی‌های پیاده روی، برپایی موکب‌های پذیرایی از تمام نقاط کشور و حضور گسترده مسلمانان نشان از شکست دشمن در تمام توطئه‌هایشان بر علیه مسلمانان است.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین حسینی زمینه‌ساز حکومت قسط و عدل توحیدی در دنیا و بسترساز معرفی حاکمیت جهانی اسلام خواهد بود تصریح کرد: اسلام و انقلاب به دست صاحب اصلی خود یعنی حضرت مهدی (عج) خواهد رسید تا عدالت را در سراسر جهان حاکم سازند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..