در عمود 1092 انجام شد:

خدمت رسانی به بیش از ۳۲۰۰۰ زائر در پایگاه درمانی استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه ی بیش از 32000 زائر اربعین در 9 روز گذشته به پایگاه درمانی بین راهی جمعیت هلال احمر استان یزد مستقر در عمود 1092 خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:  در ۹ روز اول استقرار تیم پزشکی یزد در پایگاه درمانی بین راهی عمود ۱۰۹۲  بیش از ۳۲۴۹۱ زائر برای دریافت خدمات مراجعه کردند.

 
دکتر محسن حرازی زاده یزدی با اشاره به استقرار و راه اندازی این درمانگاه از ۲۷ مهرماه جاری در مسیر نجف به کربلا گفت: این مرکز درمانی با حضور قریب به ۶۰ نفر از پزشکان متخصص و عمومی، پرستار، فوریت های پزشکی، تکنسین دارویی، نجاتگر و سایر نیروهای انتظامی و بازرسی به زائرین حسینی در این ایام خدمت رسانی می کنند. 
 
حرازی زاده افزود:  تاکنون بیش از ۶۹۷۰ نفر جهت تزریقات، ۴۳۷ سرم تراپی و بیش از ۴۶۰۰ نفر برای تست فشار و قند خون به این پایگاه مراجعه کردند.
 
 وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات پرستاری افزود:  بیش از ۴۰۰۰ نفر جهت پانسمان و بانداژ، ۲۱ نفر بخیه به این درمانگاه مراجعه و  از  169 نفر نوار قلب گرفته شده است.
 
 این مقام مسئول در پایان گفت:  تاکنون ۱۱ مصدوم و بیمار با  تشخیص پزشکان این درمانگاه درمانی به بیمارستان الحسین واقع در کربلا اعزام شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان باخت.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..