مردم یزد به فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب بی‌اعتنایی محض کردند

استاندار یزد با اشاره به اقدامات دشمنان از دی‌ ماه گذشته گفت: مردم یزد به فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب بی‌اعتنایی محض کردند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه کسانی که نهضت اسلامی را بر‌نمی‌تابند، از ماه‌های قبل در تلاش مضاعفند تا شاید بتوانند در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی آن ضربه‌ جدی بر انقلاب وارد کنند گفت: این اقدامات از دی‌ ماه گذشته آغاز و تلاش کردند با فراخوان‌های متعدد مردم را به کف خیابان ها بیاورند و با ایجاد اغتشاش و برهم زدن نظم و آرامش جامعه به اهداف پلید خود برسند و بهره‌برداری سیاسی کنند.

 
استاندار یزد افزود: هرچند عده قلیلی از جامعه به خیابان‌ها آمدند اما قاطبه مردم بصیر با بی‌اعتنایی نسبت به این گونه اقدامات دشمنان توطئه آنها را بار دیگر خنثی کردند‌.
 
زمانی قمی تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد که دشمنان اندکی به اهداف خود دست یافتند اما مطمئنا انقلابی که نشات گرفته از مکتب عاشوراست و ملتی که راه امام سوم خود را الگو و سرمشق خود می داند لحظه ای در ایستادگی و مقاومت خود تردید نمی کند.
 
وی تاکید کرد: اگر بتوانیم توانایی دین را به اثبات برسانیم، تمامی گفتمان‌هایی که دین را از اداره امور کشور جدا می دانند شکست خورده و در ماه‌های آینده شرایط کشور بهتر خواهد شد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان تمامی دستگاه ها را موظف به بیان دستاوردهای انقلاب با زبانی بدیع و نو برای مردم دانست و اظهار داشت: باید با زبان مورد علاقه مردم با آنان سخن بگوییم و از همین رو ضروری است هنرمندان و افراد تاثیرگذار جامعه در معرفی دستاوردهای انقلاب به شیوه های جدید اقدام کنند.
 
زمانی قمی افزود: تمام تلاش دشمنان این است که چهل سالگی انقلاب محقق نشود اما با توکل به خدا و همدلی مردم و مسئولان نه تنها ما ۴۰ سالگی انقلاب بلکه فرزندان ما نیز۴۰۰ سالگی آن را خواهند دید.
 
وی تاکید کرد: البته باید در برنامه‌ریزی های دهه فجر اشتباهات خود را نیز بازنگری کنیم و برای رفع ایرادات تلاش بی وقفه انجام دهیم.
 
استاندار یزد با خداحافظی از اعضای ستاد خاطر‌نشان کرد: به احتمال زیاد این آخرین حضورم در جلسه ستاد دهه فجر استان است و امیدوارم هر کجا بودم بتوانم در مسیر تثبیت و بقای انقلاب اسلامی گام بردارم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..