مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مطرح کرد: ‌

‌برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با محوریت فعالیت های آموزشی و فرهنگی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد از برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل با محوریت فعالیت های آموزشی و فرهنگی در مرکز استان و شهرستان ها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز نشست شورای پدافند غیرعامل استان با محوریت بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل به ریاست "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استاندار‌ی و روسا و نمایندگان کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل استان در استانداری یزد برگزار شد. مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری مناسب و باشکوه برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل، گفت: این برنامه‌های متنوع با محوریت فعالیت های آموزشی و فرهنگی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

"محمدصادق طهماسبی" به شعار بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: شعار سال جاری، " پدافند غیر عامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی " می باشد و این هفته از هشتم آبان آغاز می‌شود و تا ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان خاطرنشان کرد: هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل، فرصتی مغتنم برای دستگاه‌های اجرائی، نهادهای فرهنگی و اهالی رسانه است که بتوانند با بکارگیری ظرفیت های علمی، تخصصی، توان اجرایی و اطلاع رسانی خود، نسبت به گفتمان سازی عمومی و نهادینه کردن پدافند غیرعامل در جامعه و آگاه سازی مردم در ‌مصون سازی کشور تصمیم‌گیری، آگاه‌سازی و اقدام کنند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..