تقدیر رئیس جمهور از استاندار یزد برای صرفه جویی در هزینه های اداری

رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی مکاتبه ای مراتب تقدیر و تشکر رئیس جمهور را از استاندار یزد به واسطه صرفه جویی در هزینه های اداری در سطح استان و استانداری ابلاغ نمود.

به گزارش یزدی نیوز "محمود واعظی" در این نامه، مراتب تقدیر و تشکر «دکتر حسن روحانی» رئیس جمهور از « محمود زمانی قمی » استاندار یزد به واسطه گزارش استانداری یزد در خصوص صرفه جویی های به عمل آمده طی ماههای گذشته که در پی تأکیدات ایشان در دومین نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در خصوص صرفه جویی هزینه های اداری انجام شده است را اعلام نموده است.

گفتنی است با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و تدوین سیاست های مختلف در سطح استان، حجم مصرف آب در دستگاه های اجرایی استان طی دوره اول و دوم سالجاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته حدود ۲۰ درصد کاهش داشته؛ ضمن آنکه میزان مصرف برق ادارات دولتی نیز طی مردادماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال قبل معادل ۹ درصد کاهش یافته است.
همچنین لازم بذکر است در سطح استانداری نیز مقدار مصرف آب طی دوره اول و دوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته حدود ۷ درصد کاهش داشته است، ضمن اینکه میزان مصرف برق استانداری و واحدهای تابعه طی مردادماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل ۸ درصد کاهش یافته است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..