استاندار یزد:

جامعه پزشکی استان بالاترین تعهد را در برابر بیماران دار‌د

استاندار یزد در نشست با مدیران و پزشکان حوزه سلامت استان با بیان اینکه توانمندی پزشکان استان یزد در مقایسه با سایر استانها قابل توجه است، گفت: جامعه پزشکی استان بالاترین تعهد را در برابر بیماران و مراجعه کنندگان دار‌د.

به گزارش یزدی نیوزبه مناسبت هفته بیمه سلامت "محمود زمانی قمی" استاندار یزد و "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار در جمع مدیران و پزشکان حوزه سلامت استان در بیمارستان آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد حضور یافتند.

استاندار یزد در این نشست پزشکان را عالمان هر جامعه ای دانست و بیان کرد: جامعه پزشکی قابل احترام است زیرا آنها فرشتگان سلامت و نجات انسانها هستند که با طبابت خود امنیت جسمی، روحی و روانی مردم را فراهم می کنند.
"محمود زمانی قمی" ادامه دا‌د: در لحظاتی که بیماران جز خدا هیچ امید و پناهگاهی ندارند پزشکان متخصص واسطه بین آنها و خدا هستند و تلاش می‌کنند تا با درمان درست و به موقع خود دردهای آنها را کاهش دهند.
وی با بیان اینکه توانمندی پزشکان استان ‌یزد در مقایسه با سایر استانها قابل توجه است، افزود: جامعه پزشکی استان بالاترین تعهد را در برابر بیماران و مراجعه کنندگان دار‌ند.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: ارزان ترین بسته درمانی کشور مربوط به استان یزد است و همین مزیت موجب شده تا از استان های همجوار برای درمان به استان یزد بیایند و اگر این امر را توسعه دهیم می توانیم از کل دنیا مراجعا‌تی داشته باشیم.
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: مردم به پزشکان استان اعتماد دارند، نباید اجازه دهیم برخی بداخلاقی ها و بی اخلاقی ها به ویژه در فضای مجازی نسبت به سرمایه های اجتماعی استان و پزشکان صورت گیرد و تعدادی انگشت‌شمار ‌به عظمت و بزرگی کار پزشکان خدشه وارد کنند و جامعه را بترسانند.
زمانی قمی د‌ر پایان سخنان خود تاکید کرد: باید با کسانی که ‌بر حوزه روان و امنیت مردم و سلامت آنها تاثیر منفی می‌گذارند، برخورد قانونی لازم ‌انجام شود.
گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از مدیران بیمارستان ها و پزشکان معتمد استان در تخصص های مختلف با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..