روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد رقم زد؛

برتری یزدی‌ها در چهاردهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل جاده ای استان یزد در چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برتر شد.

به گزارش یزدی نیوزروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد که در سال جاری در پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات حائز رتبه برتر شده بود، در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی برتر کشور و پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نیز، در آیتم مهندسی فرهنگ رسانه و توسعه فرهنگ های رسانه ای خاص، موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس جشنواره شد.

 
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در مورد کسب این رتبه اظهار داشت: تأخیر در ورود به «عصر سوم روابط عمومی» آسیب پذیری افکارعمومی را تشدید می کند و عدم آمادگی برای ورود به دوره روابط عمومی ۳ و یا عصر سوم روابط عمومی، ضمن قرار دادن ما در موضع دفاعی، آسیب پذیری افکارعمومی را تشدید می کند.
 
علیرضا مشرف افزود: روابط عمومی در عصر اول توسعه آن به سر می برد، در حالی که در سطح جهانی ورود روابط عمومی به «عصر سوم» آغاز شده است.
 
وی با اشاره به اینکه هم اینک نشانه های آسیب پذیری افکارعمومی در برابر شیوه ها و وسعت اطلاع رسانی مخالفان و دشمنان، ظاهر شده است، تقویت روابط عمومی و اطلاع رسانی را در کشور، جزو سیاست راهبرد دفاعی کشور ارزیابی کرد.
 
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، ضمن تشکر از همکاران خود در روابط عمومی این اداره کل، از علی علیخانی و سعید برازنده مقدم، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل به پاس همراهی، مساعدت و حمایت های بی نظیری که داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
 
مراسم چهاردهمین جشنواره روابط عمومی برتر کشور و پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، با حضور خانم دکتر بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و خانم دکتر پور سل عضو هیات عامل روابط عمومی بین المللی IPRA و اساتید برجسته و سرشناس دانشگاه، در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد.
 
ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی، سازمان ها، بانک ها، موسسات و شرکت های دولتی و غیردولتی و خصوصی را، هیئت داوران این سمپوزیوم که متشکل از نمایندگان انجمن بین المللی روابط عمومی و تبلیغات بر عهده داشتند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..